Megújult a debreceni Auchan áruház

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 11. 15. 11:30

A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik kedvelt bevásárlóhelye, az Auchan hipermarket. A közönség ma ünnepélyes keretek között vehette birtokba a korszerűsített áruházat. 

A korszerűsítés egyrészt az energiafelhasználás csökkentését szolgálja a nagy hűtőberendezések cseréjével. Az új hűtéstechnikai rendszer 40%-kal kevesebb energiafelhasználással fog működni a jövőben. Ez jelentősen hozzájárul az Auchan Magyarország ESG stratégiájában tett vállalásainak teljesítéséhez. Ahhoz, például, hogy 2030-ra az áruházak működéséből származó CO2-kibocsátás (Scope 1 és 2) 46%-kal, az áruházakon kívüli kibocsátás (Scope 3) pedig 25%-kal csökkenjen, hiszen ezek az új debreceni berendezések a gázkibocsátást is nagyságrendekkel mérséklik. Ugyancsak az energiafelhasználást optimalizálják az áruház tetejére telepített napkollektorok, amelyekkel szinte már az összes Auchan rendelkezik, ezzel a hazai kiskereskedelmi szektor legnagyobb napelemparkját tudhatja magáénak a vállalat. A fenntarthatóság irányába mutat az is, hogy a debreceni áruházhoz tartozó benzinkúton elektromos töltőállomásokat is igénybe vehetnek a zöldautókkal érkezők.

A korszerűsítés egyik része tehát a vállalat környezetre tett terhelését teszi jóval kedvezőbbé az eddigieknél, míg a másik fele kifejezetten a vásárlói élmény növelését célozza. Megváltozik ugyanis az áruház belső elrendezése, hogy a közönség még kényelmesebben vásárolhasson. Olyan fontos részlegek újultak meg, mint a pékáru és cukrászati termékek osztálya. Ez azért is kiemelkedő jelentőségű termékkör az Auchanokban, mert saját pékségük és cukrászatuk van, ami szinte egyedülálló a kiskereskedelemben. Debrecenben például 11 pékmester és 4 cukrász látja el az üzletet helyben sütött friss áruval. A pékséget a vásárlói útvonalba helyezték, hogy szinte kikerülhetetlen legyen. A megújult bútorzat pedig még vonzóbb környezetet teremt az ínycsiklandó pékáru-kínálatnak. Megújult a teljes italosztály is, amiben a borok kiemelt helyet kaptak, hiszen az Auchan borkínálata a szakboltokéval vetekszik. 80 hazai pincészet képviselteti magát a polcokon a nemzetközi borválaszték mellett. Az illatszerek kihelyezése drogéria hangulatú új arculatot kapott, és a zöldségosztályt is átrendezték, hogy kényelmesebben lehessen válogatni a termékek között.

Az áruház belső elrendezése mellett fontos kiemelni, hogy jelentősen bővítették a fagyasztott termékek és a tejtermékek kínálatát, mert ezekre a termékkörökre megnövekedett vásárlói igény mutatkozik.

„Folyamatosan korszerűsítjük áruházainkat, hogy tartani tudjuk ESG vállalásainkat. A debreceni hipermarketünk korszerűsítése ennek egyik fontos állomása. Nagy gondot fordítottunk arra is, hogy ne csak a környezetei terhelésünk csökkenjen, hanem a vásárlói elvárásoknak is jobban megfeleljünk az üzlet berendezésével. Figyeltünk rá, hogy kényelmesebb legyen a vásárlás, minden jobban kézre álljon a vevőknek. Másrészt a kihelyezéssel is ráirányítjuk a figyelmüket olyan – nekünk stratégiainak számító – termékkörökre, amelyekben az Auchan kifejezetten erős és amelyekkel kitűnünk versenytársaink közül”

– mondta el Lucenko Viktória, az Auchan Magyarország vezérigazgatója.   

„Nagy izgalommal várom, hogy a debreceniek ismét teljes pompájában birtokba vehessék áruházunkat. Nagyon büszkék vagyunk a felújított hipermarketre. Bízunk benne, hogy vásárlóink ugyanolyan szívesen fognak idejárni, mint amilyen odafigyeléssel alakítottuk át számukra az üzletet”

– mondta Balogh Attila áruházigazgató.

Kapcsolódó cikkeink