Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A 2019 óta működő vállalat eredeti célja egy minőségi repohár-szolgáltatás bevezetése volt a hazai piacra.
A COVID okozta sokk után gyors növekedés következett, és a termékek köre is bővülni kezdett a Cupler forróitalos repohármárka felvásárlásával, majd a RevoBox újrahasználható ételdobozrendszer bevezetésével. Elkészült a RevoToken applikáció is, amely integrált jogosultságkezelő alkalmazássá válik majd, ezzel is bővítve a cég szolgáltatási területét. 2025-ben piacra kerülnek az első RevoBagek, azaz a poharakkal egy rendszerben működő, újrahasználható bevásárlótáskák, így aztán végképp idejét múlttá vált a „cup” szó használata a cég nevében. A RevoUnion umbrella brand, valamint a szlogen – Leading Reuse Solutions – a vállalat misszióját tükrözi:

Maros Róbert
ügyvezető igazgató
RevoUnion
„Partnereinkkel együtt egy gazdaságilag és környezetileg fenntartható újrahasználati rendszert építünk, amely folyamatos innovációval és oktatással segíti a kulcsfontosságú iparágakban az egyszer használatos csomagolások megszüntetését”
– mondja Maros Róbert, a RevoUnion Kft. ügyvezetője.
A cég indulása óta 21 millió RevoCupot mosogatott el ezzel legalább ennyi egyszerhasználatos poharat kiváltva. Új telephelyén már napkollektorokkal állítják elő a mosogatáshoz szükséges meleg vizet, a poharakat szárító levegő hőenergiáját pedig egyedi rekuperátoros rendszerükkel forgatják vissza. Új, automatizált minőség-ellenőrző és válogató rendszerük világszinten is egyedülálló technológiai újítást jelent. Szlovákiában három éve van képviseletük, poharaik megtalálhatóak Romániában, Ausztriában, Németországban, Hollandiában és Olaszországban is. Első franchise-partnerük lettországi központtal a három balti államot fogja lefedni a szolgáltatással.
„Hasonló konstrukcióról tárgyalunk egy horvát és egy bolgár céggel is, egy amerikai technológiai integrátor pedig felkért, hogy új mosóüzemünk mintájára segítsünk felépíteni egy Wash Hubot Yas Islanden, Abu-Dzabiban”
– hangsúlyozza az ügyvezető igazgató. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Még egyszer a felszolgálási díjról
Az MVI aktualizálta tájékoztató anyagát a jelenlegi szabályozásnak megfelelően a…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
18 éves a Magyarország Tortája verseny
Az ipartestület meghirdeti az AM Ágazati Értéktárba is nemzeti értékként…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.…
Tovább olvasom >Új saját márkás finomságok a Shell töltőállomásain
A Shellnél folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink útközben is minőségi,…
Tovább olvasom >