Megújult a Cup Revolution: itt a RevoUnion
Új ernyőmárkával és kibővített portfólióval folytatja működését a Cup Revolution. A 2019 óta működő vállalat eredeti célja egy minőségi repohár-szolgáltatás bevezetése volt a hazai piacra.
A COVID okozta sokk után gyors növekedés következett, és a termékek köre is bővülni kezdett a Cupler forróitalos repohármárka felvásárlásával, majd a RevoBox újrahasználható ételdobozrendszer bevezetésével. Elkészült a RevoToken applikáció is, amely integrált jogosultságkezelő alkalmazássá válik majd, ezzel is bővítve a cég szolgáltatási területét. 2025-ben piacra kerülnek az első RevoBagek, azaz a poharakkal egy rendszerben működő, újrahasználható bevásárlótáskák, így aztán végképp idejét múlttá vált a „cup” szó használata a cég nevében. A RevoUnion umbrella brand, valamint a szlogen – Leading Reuse Solutions – a vállalat misszióját tükrözi:

Maros Róbert
ügyvezető igazgató
RevoUnion
„Partnereinkkel együtt egy gazdaságilag és környezetileg fenntartható újrahasználati rendszert építünk, amely folyamatos innovációval és oktatással segíti a kulcsfontosságú iparágakban az egyszer használatos csomagolások megszüntetését”
– mondja Maros Róbert, a RevoUnion Kft. ügyvezetője.
A cég indulása óta 21 millió RevoCupot mosogatott el ezzel legalább ennyi egyszerhasználatos poharat kiváltva. Új telephelyén már napkollektorokkal állítják elő a mosogatáshoz szükséges meleg vizet, a poharakat szárító levegő hőenergiáját pedig egyedi rekuperátoros rendszerükkel forgatják vissza. Új, automatizált minőség-ellenőrző és válogató rendszerük világszinten is egyedülálló technológiai újítást jelent. Szlovákiában három éve van képviseletük, poharaik megtalálhatóak Romániában, Ausztriában, Németországban, Hollandiában és Olaszországban is. Első franchise-partnerük lettországi központtal a három balti államot fogja lefedni a szolgáltatással.
„Hasonló konstrukcióról tárgyalunk egy horvát és egy bolgár céggel is, egy amerikai technológiai integrátor pedig felkért, hogy új mosóüzemünk mintájára segítsünk felépíteni egy Wash Hubot Yas Islanden, Abu-Dzabiban”
– hangsúlyozza az ügyvezető igazgató. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
XII. Laurel Retail Konferencia – működés közben látható a jövő
Május 28-án a budapesti Larus Rendezvényközpontban ismét találkoznak a kiskereskedelem…
Tovább olvasom >Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
2024 szeptembere óta a BioTechUSA-cégcsoport az FC Barcelona globális táplálékkiegészítő partnere,…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >