Megújult a Borsodi Friss 0,0% alkoholmentes söreinek csomagolása
Idén tavasszal nemcsak a természet, hanem az alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% csomagolása is megújul, ráadásul két budapesti megállónak kölcsönöz könnyed nyári hangulatot, feldobva ezzel a várakozással töltött időt. A Borsodi Friss az új külsőn túl páratlan ízvilágával és három alacsony kalóriatartalmú, alkoholmentes változatával garantáltan leveszi az ízesített sörök kedvelőit a lábukról.

0,0% alkohol, 100% felfrissülés
Az idén 50. születésnapját ünneplő Borsodi Sörgyár fennállása alatt megannyi fejlesztéssel gazdagította a hazai sörkultúrát, például az egyik első hazai ízesített sörrel, a Borsodi Frissel. A termék sikerének következtében 2010 óta számos ízkombinációval és alkoholmentes verzióval is bővült a portfólió.
0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke. A hattagú, alkoholmentes portfólió citrom, grapefruit, körte-alma ízesítés mellett, további három, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime és görögdinnye-eper ízekben. A Borsodi Friss minőségi választás azoknak, akik inspiráló élményekkel teli mindennapokra szomjaznak.
„50 évvel ezelőtt, a Borsodi Sörgyárat is az a törekvés hívta életre, hogy kiszolgálják a megnövekedett fogyasztói igényeket. Ez az ambíciónk azóta is vezérel minket, ezért is fejlesztjük folyamatosan termékpalettánkat. Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ra a Borsodi Friss portfólió minden terméke nem csupán alkoholmentes, hanem kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül és három tagja már alacsony kalóriatartalommal bír. Az alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% termékcsalád megújult dizájnja pedig kiemeli a sör könnyed, fiatalos jellegét”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A megújult csomagolású, alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% termékeket a márka kedvelői 2023 áprilisától már megtalálhatják a boltok polcain.
Májusban pedig két budapesti megállóban, a Blaha Lujza téri buszmegállóba, valamint a Margit híd, Budai hídfő villamos megállóba csempészi be a Borsodi Friss a kedvenc szezonját, a nyarat. Ezeken a helyszíneken nemcsak speciális, a Borsodi Friss és a nyár élményét megidéző kihelyezés, hanem interaktív kvízjáték is fogadja az ott várakozókat, a kérdések helyes megválaszolásával a nyertesek pedig Borsodi Friss nyereményekben részesülhetnek. A Borsodi Friss 0,0% nyereményeiért a termék Facebook oldalán is érdemes lehet játszani.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >Magasabb szintre emelné a gazdálkodók technológiai tudatosságát és eredményességét a Syngenta Agronomy Solution csapata
A mezőgazdaság jól érzékelhető kihívásai – a klímaváltozás, az időjárási…
Tovább olvasom >A Temu megállapodást írt alá az IACC-vel – közös fellépés a hamisítás ellen
A Temu, a globális online piactér szándéknyilatkozatot (MoU) írt alá…
Tovább olvasom >