Megújult a Borsodi Friss 0,0% alkoholmentes söreinek csomagolása
Idén tavasszal nemcsak a természet, hanem az alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% csomagolása is megújul, ráadásul két budapesti megállónak kölcsönöz könnyed nyári hangulatot, feldobva ezzel a várakozással töltött időt. A Borsodi Friss az új külsőn túl páratlan ízvilágával és három alacsony kalóriatartalmú, alkoholmentes változatával garantáltan leveszi az ízesített sörök kedvelőit a lábukról.

0,0% alkohol, 100% felfrissülés
Az idén 50. születésnapját ünneplő Borsodi Sörgyár fennállása alatt megannyi fejlesztéssel gazdagította a hazai sörkultúrát, például az egyik első hazai ízesített sörrel, a Borsodi Frissel. A termék sikerének következtében 2010 óta számos ízkombinációval és alkoholmentes verzióval is bővült a portfólió.
0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy könnyed láger sör és üdítő gyümölcslé keveréke. A hattagú, alkoholmentes portfólió citrom, grapefruit, körte-alma ízesítés mellett, további három, alacsony kalóriatartalmú terméket is kínál málna-áfonya, ananász-lime és görögdinnye-eper ízekben. A Borsodi Friss minőségi választás azoknak, akik inspiráló élményekkel teli mindennapokra szomjaznak.
„50 évvel ezelőtt, a Borsodi Sörgyárat is az a törekvés hívta életre, hogy kiszolgálják a megnövekedett fogyasztói igényeket. Ez az ambíciónk azóta is vezérel minket, ezért is fejlesztjük folyamatosan termékpalettánkat. Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ra a Borsodi Friss portfólió minden terméke nem csupán alkoholmentes, hanem kizárólag természetes forrásból származó összetevőkből készül és három tagja már alacsony kalóriatartalommal bír. Az alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% termékcsalád megújult dizájnja pedig kiemeli a sör könnyed, fiatalos jellegét”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A megújult csomagolású, alkoholmentes Borsodi Friss 0,0% termékeket a márka kedvelői 2023 áprilisától már megtalálhatják a boltok polcain.
Májusban pedig két budapesti megállóban, a Blaha Lujza téri buszmegállóba, valamint a Margit híd, Budai hídfő villamos megállóba csempészi be a Borsodi Friss a kedvenc szezonját, a nyarat. Ezeken a helyszíneken nemcsak speciális, a Borsodi Friss és a nyár élményét megidéző kihelyezés, hanem interaktív kvízjáték is fogadja az ott várakozókat, a kérdések helyes megválaszolásával a nyertesek pedig Borsodi Friss nyereményekben részesülhetnek. A Borsodi Friss 0,0% nyereményeiért a termék Facebook oldalán is érdemes lehet játszani.
Kapcsolódó cikkeink
A Borsodi Sörgyár és a Hydro Fehérvár AV19 lettek az Év Sportmarketing Nagykövetei
Március 5-én, szerdán a DIGITAL FORUM keretében adták át a…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >