Megújuló Rossmann arculat Csehországban
Folyik a drogérialánc üzletátalakítási programja, emellett a cég idén tíz új, zömében prágai egység átadását tervezi.A Rossmann átalakítja
kínálatát, csökkenti a nonfood termékek
és növeli a saját márkás cikkek
körét. Változik a boltok külső és
belső designja, rossz hír a gyártóknak, hogy az
új design következtében csökken a promóciós
kihelyezések lehetősége.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >