Megújuló Rossmann arculat Csehországban
Folyik a drogérialánc üzletátalakítási programja, emellett a cég idén tíz új, zömében prágai egység átadását tervezi.A Rossmann átalakítja
kínálatát, csökkenti a nonfood termékek
és növeli a saját márkás cikkek
körét. Változik a boltok külső és
belső designja, rossz hír a gyártóknak, hogy az
új design következtében csökken a promóciós
kihelyezések lehetősége.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >