Megújuló Rossmann arculat Csehországban
Folyik a drogérialánc üzletátalakítási programja, emellett a cég idén tíz új, zömében prágai egység átadását tervezi.A Rossmann átalakítja
kínálatát, csökkenti a nonfood termékek
és növeli a saját márkás cikkek
körét. Változik a boltok külső és
belső designja, rossz hír a gyártóknak, hogy az
új design következtében csökken a promóciós
kihelyezések lehetősége.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >