Megújuló Rossmann arculat Csehországban
Folyik a drogérialánc üzletátalakítási programja, emellett a cég idén tíz új, zömében prágai egység átadását tervezi.A Rossmann átalakítja
kínálatát, csökkenti a nonfood termékek
és növeli a saját márkás cikkek
körét. Változik a boltok külső és
belső designja, rossz hír a gyártóknak, hogy az
új design következtében csökken a promóciós
kihelyezések lehetősége.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >