Az MVM Partner Zrt. által biztosított zöld energiával üzemelnek a Príma Élelmiszerüzletek
Az MVM Partner Zrt. és a CBA Kereskedelmi Kft. között létrejött stratégiai együttműködés eredményeképpen az idei évben 60 Príma üzlet használ teljes egészében megújuló energiaforrásból származó ZöldÁramot működése során. A megállapodás részeként Lázár Vilmos, a CBA elnöke és Szentirmai Tamás, az MVM Partner értékesítési igazgatója helyezte üzembe az első közös e-töltőállomást.
Az MVM Partner Zrt. és a CBA Kereskedelmi Kft. között az energiatudatosság jegyében létrejött stratégiai együttműködés keretében a két társaság újabb lépést tett a fenntartható és környezetbarát működés irányába. Az idei évben 60 Príma élelmiszerüzlet fog ZöldÁramot, azaz 100%-ban megújuló energiaforrásból származó villamos energiát használni.
Lázár Vilmos, a CBA Kereskedelmi Kft. elnöke beszédében kiemelte: „A Príma Üzletlánc számára működése során meghatározó az energiatudatosság, ezért kiemelten fontosak cégünk életében a zöld fejlesztések, a környezetbarát megoldások.”
Az együttműködés másik alappillére a két cég elektromos közlekedés iránti elkötelezettsége, amelynek első lépéseként Lázár Vilmos, a CBA Kft. elnöke és Szentirmai Tamás, az MVM Partner Zrt. értékesítési igazgatója adta át ma a Príma Üzletlánc Munkásotthon utcai boltjánál az első közös nyilvános e-töltőkutat, amelyet ingyenesen használhatnak az elektromos járművet használó vásárlók. A fali kivitelű töltőállomás 2 db Typ2-es (2x*22 kW) csatlakozási lehetőséggel egyszerre két jármű töltésére alkalmas. Az élelmiszerlánc tervei között szerepel, hogy 2018 végéig közel 50 üzletüknél helyeznek majd üzembe töltőállomásokat.
Az MVM Partner Zrt. szakértelmét és tapasztalatát felhasználva folyamatosan hozzájárul az energiahatékony közlekedés fejlesztéséhez, az elmúlt években fontos szerepet vállalt a hazai elektromos autózás töltő-infrastruktúrájának kiépülésében. „Az MVM Partner Zrt. hosszú távon támogatja ügyfelei energetikai igényeit, ezért fontos számunkra, hogy az energiahatékony működés kialakításában, fenntartásában is partnerei lehessünk a vállalkozásoknak.” – emelte ki a sajtótájékoztatón Szentirmai Tamás az MVM Partner Zrt. értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Zöldülnek a Lidl épületei
Az idén 20 éves Lidl Magyarország 2023 végéig minden saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >