Az MVM Partner Zrt. által biztosított zöld energiával üzemelnek a Príma Élelmiszerüzletek
Az MVM Partner Zrt. és a CBA Kereskedelmi Kft. között létrejött stratégiai együttműködés eredményeképpen az idei évben 60 Príma üzlet használ teljes egészében megújuló energiaforrásból származó ZöldÁramot működése során. A megállapodás részeként Lázár Vilmos, a CBA elnöke és Szentirmai Tamás, az MVM Partner értékesítési igazgatója helyezte üzembe az első közös e-töltőállomást.
Az MVM Partner Zrt. és a CBA Kereskedelmi Kft. között az energiatudatosság jegyében létrejött stratégiai együttműködés keretében a két társaság újabb lépést tett a fenntartható és környezetbarát működés irányába. Az idei évben 60 Príma élelmiszerüzlet fog ZöldÁramot, azaz 100%-ban megújuló energiaforrásból származó villamos energiát használni.
Lázár Vilmos, a CBA Kereskedelmi Kft. elnöke beszédében kiemelte: „A Príma Üzletlánc számára működése során meghatározó az energiatudatosság, ezért kiemelten fontosak cégünk életében a zöld fejlesztések, a környezetbarát megoldások.”
Az együttműködés másik alappillére a két cég elektromos közlekedés iránti elkötelezettsége, amelynek első lépéseként Lázár Vilmos, a CBA Kft. elnöke és Szentirmai Tamás, az MVM Partner Zrt. értékesítési igazgatója adta át ma a Príma Üzletlánc Munkásotthon utcai boltjánál az első közös nyilvános e-töltőkutat, amelyet ingyenesen használhatnak az elektromos járművet használó vásárlók. A fali kivitelű töltőállomás 2 db Typ2-es (2x*22 kW) csatlakozási lehetőséggel egyszerre két jármű töltésére alkalmas. Az élelmiszerlánc tervei között szerepel, hogy 2018 végéig közel 50 üzletüknél helyeznek majd üzembe töltőállomásokat.
Az MVM Partner Zrt. szakértelmét és tapasztalatát felhasználva folyamatosan hozzájárul az energiahatékony közlekedés fejlesztéséhez, az elmúlt években fontos szerepet vállalt a hazai elektromos autózás töltő-infrastruktúrájának kiépülésében. „Az MVM Partner Zrt. hosszú távon támogatja ügyfelei energetikai igényeit, ezért fontos számunkra, hogy az energiahatékony működés kialakításában, fenntartásában is partnerei lehessünk a vállalkozásoknak.” – emelte ki a sajtótájékoztatón Szentirmai Tamás az MVM Partner Zrt. értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése
Jól halad az Agro-ökológiai Program támogatásainak kifizetése, a gazdák 91…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >