Az MVM Partner Zrt. által biztosított zöld energiával üzemelnek a Príma Élelmiszerüzletek
Az MVM Partner Zrt. és a CBA Kereskedelmi Kft. között létrejött stratégiai együttműködés eredményeképpen az idei évben 60 Príma üzlet használ teljes egészében megújuló energiaforrásból származó ZöldÁramot működése során. A megállapodás részeként Lázár Vilmos, a CBA elnöke és Szentirmai Tamás, az MVM Partner értékesítési igazgatója helyezte üzembe az első közös e-töltőállomást.
Az MVM Partner Zrt. és a CBA Kereskedelmi Kft. között az energiatudatosság jegyében létrejött stratégiai együttműködés keretében a két társaság újabb lépést tett a fenntartható és környezetbarát működés irányába. Az idei évben 60 Príma élelmiszerüzlet fog ZöldÁramot, azaz 100%-ban megújuló energiaforrásból származó villamos energiát használni.
Lázár Vilmos, a CBA Kereskedelmi Kft. elnöke beszédében kiemelte: „A Príma Üzletlánc számára működése során meghatározó az energiatudatosság, ezért kiemelten fontosak cégünk életében a zöld fejlesztések, a környezetbarát megoldások.”
Az együttműködés másik alappillére a két cég elektromos közlekedés iránti elkötelezettsége, amelynek első lépéseként Lázár Vilmos, a CBA Kft. elnöke és Szentirmai Tamás, az MVM Partner Zrt. értékesítési igazgatója adta át ma a Príma Üzletlánc Munkásotthon utcai boltjánál az első közös nyilvános e-töltőkutat, amelyet ingyenesen használhatnak az elektromos járművet használó vásárlók. A fali kivitelű töltőállomás 2 db Typ2-es (2x*22 kW) csatlakozási lehetőséggel egyszerre két jármű töltésére alkalmas. Az élelmiszerlánc tervei között szerepel, hogy 2018 végéig közel 50 üzletüknél helyeznek majd üzembe töltőállomásokat.
Az MVM Partner Zrt. szakértelmét és tapasztalatát felhasználva folyamatosan hozzájárul az energiahatékony közlekedés fejlesztéséhez, az elmúlt években fontos szerepet vállalt a hazai elektromos autózás töltő-infrastruktúrájának kiépülésében. „Az MVM Partner Zrt. hosszú távon támogatja ügyfelei energetikai igényeit, ezért fontos számunkra, hogy az energiahatékony működés kialakításában, fenntartásában is partnerei lehessünk a vállalkozásoknak.” – emelte ki a sajtótájékoztatón Szentirmai Tamás az MVM Partner Zrt. értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülnek a Lidl épületei
Az idén 20 éves Lidl Magyarország 2023 végéig minden saját…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >