CBA bejelentés a Príma Mágnáskert megnyitóján
2014 október 8-án ünnepélyes keretek között megnyílt Budapest új kereskedelmi gyöngyszeme, a Príma Mágnáskert Csemege, a Príma üzletlánc 136. tagja. Az eseményt nagy szakmai és média érdeklődés kísérte.
Köszöntőjében fontos bejelentést tett Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója, miszerint a CBA csatlakozott az MVM Partner Zrt. zöldenergia programjához, amelynek keretében egyre több CBA üzletben megújuló energia biztosítja majd az áramellátást. Azt is elmondta, hogy az energiatakarékos megoldásokkal egy átlagos üzletben éves szinten több százezer forint megtakarítás érhető el. Példaként említette a hűtők hulladékhőjének hasznosítását, a LED világítás megvalósítását és a további áram- és gázfogyasztás racionalizálását célzó Áramőr szolgáltatás igénybe vételét.
Major György, az MVM Partner Zrt. értékesítési vezérigazgató-helyettese kifejtette az Áramőr szolgáltatás lényegét. Ez egy olyan audit folyamat, amely során átnézik az energiafelhasználást és a vonatkozó szerződéseket, majd javaslatot tesznek a hatékonyabb működésre. Általában 100 vizsgált tényezőből 80 esetében optimálisabb megoldást javasolnak.
Fodor Attila hangsúlyozta, hogy a CBA elkötelezett a társadalmi szerepvállalás és a mikrokörnyezet felelős alakítása iránt, amit jól példáz a megnyíló Príma üzlet előtti közösségi park és szabadtéri edzőhely kialakítása és a most bejelentett megújuló energia felhasználás is.
-A CBA elkötelezett a felelős energiagazdálkodás mellett, így több, mint száz üzletünk energiafogyasztásával kapcsolatban felelős, stratégiai döntést hoztunk. Úgy gondoljuk, mindez jó például szolgálhat a teljes hazai szolgáltatói, kereskedelmi szektor számára – mondta a CBA kommunikációs igazgatója.
A beszédek elhangzása után Fodor Attila felkérte a CBA elnökét, Baldauf Lászlót valamint az új Mágnáskert Csemege tulajdonosát Gyelán Zsoltot, hogy a szalag átvágásával hivatalosan is nyissák meg az üzletet.
A parkoló, a portál, az eladótér, az elsődleges és másodlagos kihelyezések, a különleges bor részleg valamint a kasszasor is a magas minőségről, egységes, patinás megjelenésről tanúskodik. A múltidéző fotók, a természetes fényt biztosító üvegtető, számos kreatív instore és technikai megoldás valamint a mikrokörnyezet igényeit tükröző, lenyűgöző prémium választék biztosítja, hogy a hazai kereskedelem új gyöngyszeme elnyerje a vásárlók tetszését is. (Kátai Ildikó)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >