Megújulnak a XIXO jegesteák

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 04. 08:53

A 2021. január-márciusi darabeladásokat tekintve élen álló XIXO* megújult csomagolással várja a minőségi jegesteák kedvelőit. A XIXO Ice Tea termékcsalád tagjai valódi gyümölcstartalmat hangsúlyozó, megújult köntösben kerülnek a boltok polcaira. A XIXO ezzel a lépéssel megerősíti pozícióját a jegesteák piacán, és nem a trendeket követve, hanem diktálva készül a nyári szezonra.

A XIXO jegesteák sikerének titka a rengeteg ízvariáns mellett az elérhető ár és a minőségi összetevők. A 2013 óta létező magyar márka újabb mérföldkőhöz érkezett: megújult csomagolással tűnik fel a piacon.


„Hiszünk abban, hogy a kategória legnagyobb márkájaként felelősek vagyunk fogyasztóink jóllétéért. Jelenleg 11 különböző ízzel rendelkezik a jegestea portfóliónk, így mindenki megtalálhatja a számára leginkább kívánatos változatot. XIXO termékeink válogatott, minőségi összetevőkből, természetes teakivonattal és valódi gyümölcslé koncentrátummal, zero változatai pedig természetes édesítővel, sztíviával készülnek. Emellett kiemelten fontos környezetünk védelme, így a XIXO újrahasznosított aludobozba is csomagolja termékeit, miközben mindenki számára elérhető áron kínálja őket. A fejlődés a márka DNS-ébe van kódolva és ennek a folyamatnak a következő fontos lépése volt a csomagolásváltás. Az új XIXO Ice Tea designnal a természetességre és frissességre hívjuk fel figyelmet. Az adott ízvariánsra jellemző gyümölcs színe adja a doboz alapszínét, melyen a tealevelek sziluettje jelenik meg, a XIXO márkanévből pedig a legegyedibb karakter, az X betű körvonala keretezi a gyümölcsöket. Bízunk abban, hogy az új csomagolással tovább erősödik jelenlegi fogyasztóink márkánkba vetett hite és az értékeinkre fogékony új vásárlókat is megszólítjuk majd” – mondta el a designváltás kapcsán Vecsei Márton, a XIXO márka vezetője.

A designváltás a márka teljes portfólióját érinti, a megújult XIXO jegesteák május elejétől folyamatosan kerülnek forgalomba.

* A NielsenIQ piackutató 2021. január-március adatai alapján a teljes hazai kiskereskedelemben – beleértve a dohányboltokat és a benzinkutakat is – értékesített darabszám alapján. A kiskereskedelmi index nem terjed ki a vendéglátóipari egységek forgalmára.

 

Kapcsolódó cikkeink