Megújulás, lendület, frissesség – így indította a 2025-ös évet a Márka Üdítőgyártó Kft.
A 2025-ös év első hónapjai már most izgalmasan alakulnak a Márka Üdítőgyártó Kft. életében: új termékek, friss ízek és látványos arculati megújulás jelzi a vállalat törekvéseit a folyamatos fejlődés és fogyasztói élmény növelése felé. A márka idei fókuszáról és az újdonságokról Pécskövi Klaudia, a cég brand managere mesélt.
„2025 számunkra a megújulás és a fejlesztés éve” – kezdte Klaudia. – „A Márka Üdítőgyártó Kft.-nél elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy folyamatosan megújuljunk, miközben megőrizzük azokat az értékeket, amelyek több generáció óta közel állnak fogyasztóink szívéhez.”
Ennek jegyében a cég ikonikus Márka üdítőital-családja teljes arculati megújuláson megy keresztül: a friss dizájn fiatalosabb, trendibb és lendületesebb lesz, miközben hű marad az alapokhoz. Az új csomagolás vizuálisan is erősíti azt a pozitív, nosztalgikus életérzést, amelyet a Márka évtizedek óta képvisel.
„Egy új generációt is szeretnénk megszólítani, miközben a meglévő fogyasztóinknak is friss élményt nyújtunk. A vizuális megújulás mellett az első félév során több új ízzel is jelentkezünk, hogy még szélesebb palettát kínálhassunk” – tette hozzá.
A fiatalok körében rendkívül népszerű Adrenalin energiaital termékcsalád már el is indította újdonságainak sorát. Három vadonatúj íz került a polcokra: a karakteres Szedermálna-Sárkánygyümölcs, a trópusi hangulatot idéző Ananász-Őszibarack, valamint a merész és játékos Eperfagyi, amely limitált kiadásként debütál. Ezek a termékek már az új, modern csomagolásban érkeztek, amely dinamikus és figyelemfelkeltő megjelenésével tökéletesen illeszkedik a fiatal célcsoport elvárásaihoz.
A legnagyobb dobás azonban talán még csak most jön.
Áprilistól új életre kel egy igazi legenda: a Traubisoda.
A jól ismert márka új köntösben tér vissza, Szőlő, Kékszőlő és Zéró Szőlő ízvariációkban, 1,75 literes PET-palackos kiszerelésben. És ez még nem minden – hamarosan érkeznek a dobozos verziók is, így még kényelmesebb lesz a fogyasztás, akár útközben is.
„A Traubisoda visszatérése számunkra nemcsak termékfejlesztés, hanem egyfajta tisztelgés is a múlt előtt. A célunk, hogy egy ikonikus üdítő új helyet kapjon a mindennapokban – modern formában és ízprofilban, de szeretettel tele” – mondta el a brand manager.
A Márka Üdítőgyártó Kft. 2025 első félévében tehát nemcsak a meglévő kínálatát újítja meg, hanem bátran nyúl vissza a gyökerekhez is, hogy régi kedvenceket hozzon a jelenbe. A vállalat mindezt tudatos márkastratégiára építve, a fogyasztói visszajelzésekre figyelve valósítja meg.
„Ez az időszak a lendületes megújulásról szól – új dizájn, új ízek, új lehetőségek. Hihetetlenül izgatottak vagyunk, mert úgy érezzük, hogy most valami igazán különlegeset tudunk adni a hazai üdítőital-piacnak” – zárta gondolatait Pécskövi Klaudia.
A frissítéseknek és újdonságoknak köszönhetően 2025 első fele garantáltan színes, buborékokkal és élményekkel teli lesz – ahogy azt a Márkától megszokhattuk. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >