Megújulás kívül-belül: a XIXO Orange és a XIXO Lemon csomagolása és receptúrája is változott
Tavaszi megújulásról már hallottunk, de miért ne lehetne őszi is? A XIXO most az őszi megújulás jegyében kívül-belül változtatott két kedvelt XIXO ízén, a XIXO Orange és a XIXO Lemon csomagolásán és receptúráján is.

Ősszel újultak meg
A XIXO két citrusos íze, a narancs és a citrom, a nagy sikert aratott XIXO Tutti Fruity aludobozok mintájára pixeles köntösbe öltözött, így már messziről észrevehető a polcokon a vidám design.
Az új XIXO dobozokba zárt narancs édes íze és a citrom frissessége gyümölcsös pezsgést hoz a mindennapokba a megújult összetételnek köszönhetően, mindezt gyümölcscukorral, tartósítószer nélkül.
A XIXO többi szénsavas termékével azonos módon, a XIXO Orange és XIXO Lemon is kizárólag 250 ml-es aludobozos verzióban kapható, így a csomagolás 100%-ban és végtelenszer újrahasznosítható, hiszen a környezetünkre is figyelnünk kell.
Kapcsolódó cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Sorsfordító a kétgyermekes anyuka életében a XIXO 10 millió forintos fődíja
Izgalmakkal teli hetek után véget ért a XIXO történetének eddigi…
Tovább olvasom >Akár 10 millió forintot is rejthet egy XIXO-üdítő
Elstartolt a XIXO történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka, amelynek keretein belül…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz képest 2,6, az előző hónaphoz mérten 1,3 százalékkal mérséklődött az ipari termelés májusban
2025 májusában az ipari termelés volumene 2,6 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >