Megújul a Scitec
Új stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét a Scitec, amely Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő márkája. A megújulás jegyében két új almárkát is kifejlesztettek, amelyek tovább szélesítik a Scitec minőségi portfólióját. Egyúttal megújul a Scitec vállalati arculata is, amellyel szintén a szélesebb fogyasztói közönség megszólítása a cél.
A Scitec szakboltjaiban és a Scitec most induló, saját webshopjában lehet megvásárolni azokat az innovációkat, amelyekkel új célcsoportokat kíván megszólítani a márka. A Scitec Gym almárkát elsősorban azoknak a hobbisportolóknak ajánlják a szakemberek, akiknek a természetes izomépítés és az erőnövelés, a jobb fizikum, az esztétikus testfelépítés elérése a cél. A konditermi súlyzós edzést végzők mellett a küzdősportolók, valamint a funkcionális edzéseket kedvelők számára is tökéletes megoldást nyújt. A Scitec Endurance égisze alatt debütáló termékek pedig hozzájárulnak az állóképességi teljesítmény növeléséhez például futás, kerékpározás, úszás során.
„A Scitec-nél mindig is arra törekedtünk, hogy vásárlóink kompromisszumok nélküli termékeket találjanak nálunk, amelyek nem csak prémium minőségűek, de teljesen megbízhatóak, minden szempontból. A brandünk múltja és hagyománya a testépítésből ered, ugyanakkor folyamatosan monitorozzuk a legújabb sport és életmód trendeket, s úgy látjuk, hogy eljött az idő a szélesebb sportolói rétegek megszólítására is. A Scitec Gym és Scitec Endurance almárkáinkba az elmúlt két évtized tudását és tapasztalatait integráltuk, a gyártás során kizárólag válogatott, magas minőségű alapanyagokat használunk. Ezt a fejlődést a termékarculatok is tükrözik”, ismertette Seres Attila ügyvezető igazgató.
A Scitec fejlesztői csapata az új termékeknél kiemelt figyelmet fordított arra, hogy az összetevők közül kimaradjon – ahol csak lehetséges – a pálmaolaj- és a szója, s a laktózérzékeny sportolók is fogyaszthassák. Az új termékek hozzáadott cukrot sem tartalmaznak, aszpartám- és aceszulfám-K mentesek, illetve egy részük színezékmentes is. Több termék vegán, ezzel nemcsak a kifejezetten vegán táplálkozású fogyasztókat szólítják meg, hanem például az úgynevezett flexitariánusokat. Ők olyan sportolók, akik többnyire növényi eredetű élelmiszereket fogyasztanak, ám bizonyos időközönként a húst is beiktatják étrendjükbe. A termékcsomagolások fenntartható fakitermelésből származó papírból készülnek, az adagolókanalakat pedig újrahasznosított műanyagból gyártják.
A Scitec úttörő szerepet vállalt a táplálékkiegészítőkkel kapcsolatos bizalom építésében: a saját gyárában minőségellenőrző laborral rendelkezik és a minőségbiztosítási rendszerben nemcsak a kötelező elvárásoknak felel meg, hanem önkéntesen is magára vállalt egyéb minőségbiztosítási sztenderdeknek való megfelelést. A fogyasztók számára garanciát jelenthet az is, hogy a Magyar Olimpiai Bizottsággal való együttműködés keretében a magyar csapat hivatalos sporttáplálék-kiegészítő beszállítója a Scitec Magyarország. Az elmúlt 20 évben több mint 2000 élsportoló fogyasztotta és fogyasztja teljes meggyőződéssel és biztonsággal a termékeiket.
Kapcsolódó cikkeink
Dobogóra állhatott Jakab Viktor vegán erősember a CESA versenyén
Április 29-én zajlott le a CESA (Közép-Európai Erősember Szervezet) STRONGMAN…
Tovább olvasom >Sportolásra fel!
A brandépítés egyik legnépszerűbb és leghatékonyabb eszköze a sportmarketing. A…
Tovább olvasom >A Super Bowl idén többletbevételt hozott az élelmiszer- és italeladások növekedése miatt
Rekordbevételeket hozhat 2023-ban amerikai sportgazdaság legnagyobb súlyú eseménye, az amerikaifutball-bajnokság…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >