Megújul a Mizo – A márka új kommunikációval szólítja meg fogyasztóit ősztől
A Sole-Mizo Zrt. a Bonafarm Csoport tagjaként a régió legnagyobb tejtermékipari vállalata, évente mintegy 400 millió liter feldolgozott tejjel járul hozzá a magyar tejtermékválasztékhoz, ezzel a hazai feldolgozott tej közel harmadáért felel, miközben majdnem 1300 főt foglalkoztat Magyarországon. Fogyasztói felmérések alapján a Mizo márka jelenleg a TOP3 legválasztottabb márka között helyezkedik el Magyarországon.
A Mizo zászlóshajó terméke például a laktózmentes tej, a Mizo kakaó és a kaukázusi kefir, és a márka méltán híres iparági újító szerepéről, többek között a triplazéró (000%, azaz hozzáadott cukor, zsír nélküli és laktózmentes) tejitalok, vagy a jelenleg csokiforradalmat író, valódi csokis Túró Rudi termékeivel.
Az idén huszonhat éves márka komoly mérföldkőhöz érkezett, ugyanis a mögötte lévő évtizedes szakértelem, az erős piaci verseny és a változatos fogyasztói igények egy megújulási folyamat igényét indították el.
– Márkaelemzéseink azt mutatják, hogy a Mizo a tejtermékmárkák világában előkelő és központi pozíciót foglal el – mondja Harcsa Beáta, stratégiai és marketingigazgató, a márkát gondozó csapat vezetője. – Több termékünk is márkaikonként működik, széles termékválasztékunk pedig ténylegesen leköveti azt a sokszínű igényt, amelyet a hazai fogyasztók képviselnek. Alapelvünk, hogy először megtanuljuk érteni fogyasztóinkat, azt a sokféleséget, amit képviselnek folyamatosan változó világunkban. Azt gondoljuk, hogy mindennek sokkal egyértelműbb módon kell megjelennie a márkakommunikációnkban, amelynek képesnek kell lennie arra, hogy új fogyasztókat is megszólítson – zárta gondolatait a szakember.
A márkamegújulás első hírnökeivel, azaz a megújult termékcsomagolásokkal a fogyasztók ősztől már találkozhatnak a polcokon. A rebranding folyamat középpontjában egy olyan brand story áll, amely méltán leképezi a márka küldetését: felismerték, hogy a fogyasztóik különbözőek és egyediek, különböző és egyedi igényekkel.
Például van, aki forrón issza a kávéját, és van, aki jégkockákkal. Van, aki szerint a túrós csusza szalonnával az igazi, mások szerint cukorral meghintve. És van, aki a tejről nem akar lemondani, de a laktózról igen. Sokfélék vagyunk, sokféle étkezési szokással. És ez így van jól.
– Teljes körű tejtermékválasztékunkkal a legváltozatosabb igényeket is képesek vagyunk kielégíteni. Megfér nálunk a hagyományos és a különleges, a sós és az édes, a zsírosabb és a cukormentes. És nem feledkeztünk meg a laktózérzékenyekről sem. Mindenki szokása és ízlése fontos nekünk. Ezért fejlesztünk folyamatosan újabb és újabb finomságokat, hogy mindenki megtalálja nálunk a saját kedvencét – ez a Mizo termékcsalád alapja – tette hozzá Harcsa Beáta.
Ezen fogyasztói és fogyasztási sokszínűség meghatározza a Mizo csapatának munkáját, ezt a megértést szeretnék most az új márkakommunikációban kihangosítani.
– Egy olyan márkakommunikációt álmodtunk meg, amelyben megjelennek a Mizo márka alapértékei – mondta el Varga Aliz, a Mizo senior brand managere. – Az étkezési szokások sokfélesége iránti tiszteletünk mutatja meg, hogy hiszünk abban, hogy a világ attól jó, hogy mindannyian mások vagyunk. Megértéssel fordulunk e változatos környezet felé, és bátorítunk mindenkit arra, hogy a számára legmegfelelőbb megoldás szerint étkezzen. Mindezt megbízható partnerként, aki évtizedes szakértelmével garantál egy sokszínű, változatos, magas minőségű termékválasztékot. Ez a Mizo márka, ezek vagyunk mi – zárta gondolatait a szakember.
A Mizo márka mind vizualitásban, mind kommunikációs stílusban egyaránt megújul, a termékcsomagolások szintjén a fogyasztók ősztől követhetik végig a folyamatot. Kommunikációjában rövidesen szintén tetten érhető a megújulás, amely leköveti azt az étkezési, életmódbeli sokféleséget, amit a márka is képvisel. Ezekre a fogyasztói momentumokra figyel folyamatosan, és ennek megfelelően újul meg minden elemében.
A termékek között elsőként a dobozos tejek újulnak meg. Az ikonikus tehénfoltos mintáról már jól ismert tejesdobozok most modernebb külsőt kapnak, amelyet egy letisztultabb, könnyedebb vonalvezetés jellemez. Kiemelt helyet kapnak a fogyasztói döntést segítő termékinformációk, valamint megjelenik egy, az eddiginél étvágygerjesztőibb ételábrázolás. Továbbra is fontos, hogy a Mizo tejek a csípőteleki csodafarm teheneitől érkeznek, ezáltal biztosítva azt, hogy mindig magas minőségű, GMO-mentes, hazai termék kerüljön a dobozokba. Mindez infografikus módon jelenik meg a dobozokon, a vállalat és a márka fenntarthatóságért tett lépéseivel karöltve: a hazai termék hangsúlyozásával, valamint a fenntartható TetraPak papíralapú dobozok jelölésével.
A továbbiakban az összes tejtermék csomagolása átveszi a megújult arculatot. Nem csak az egyes termékeken segíti kiemelt információ a fogyasztók eligazodását, de a kategóriakínálatban is színkódokkal, kiemelésekkel jelölik a fő termékjellemzőket, így mindenki könnyen megtalálhatja a számára ideális tejterméket, legyen az prémium, félzsíros, zsírcsökkentett vagy éppen laktózmentes. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >