Megújul a Dolmio csomagolása az Egyesült Királyságban
Megújul a Dolmio csomagolása, melynek keretében a márka vizuális elemei „merészebbek, ütősebbek és elegánsabbak lesznek, mint valaha”. Az ikonikus olasz tésztaszósz újrabevezetésével a cél az, hogy a vásárlókat már a polcok között nagyszerű érzés töltse el, amit a megújult csomagolás sugalmazta „ízletes receptek” csak fokoznak.
A többszakaszos országos bevezetés a Tesco, Sainsbury’s, Asda és Morrisons üzleteiben indul. A tésztaszószok kategóriájában továbbra is piacvezető Dolmio megújulása digitális, out-of-home, TV- és PR-támogatást kap.
A márka bízik abban, hogy a felnőtt brit népesség 84%-át eléri.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >