Megújul a Dolmio csomagolása az Egyesült Királyságban
Megújul a Dolmio csomagolása, melynek keretében a márka vizuális elemei „merészebbek, ütősebbek és elegánsabbak lesznek, mint valaha”. Az ikonikus olasz tésztaszósz újrabevezetésével a cél az, hogy a vásárlókat már a polcok között nagyszerű érzés töltse el, amit a megújult csomagolás sugalmazta „ízletes receptek” csak fokoznak.
A többszakaszos országos bevezetés a Tesco, Sainsbury’s, Asda és Morrisons üzleteiben indul. A tésztaszószok kategóriájában továbbra is piacvezető Dolmio megújulása digitális, out-of-home, TV- és PR-támogatást kap.
A márka bízik abban, hogy a felnőtt brit népesség 84%-át eléri.
Kapcsolódó cikkeink
Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >