Megújul a Coop
Diszkontok helyett minőségi boltokat hoz létre az élelmiszer-kereskedelmi hálózat.
A következő két év alatt teljesen megújul a Coop üzletlánc közel háromezer egysége. Erre azért van szükség, mert a boltok jelenlegi arculata egyidős az éppen 15 éves üzlethálózattal – mondta el a Világgazdaságnak Murányi László, a háromezer saját felirat alatt működő bolt mellett további kétezret ellátó Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója.
A részvénytársaság közgyűlése májusban azt követően döntött a több mint 1,5 milliárd forintos átalakítási programról, hogy tíz, új arculattal ellátott üzlettel tesztelték a fogyasztók és beszállítók reakcióját. A tesztüzletek között volt a Coop-lánc legnagyobb forgalmú egysége, a közel ezer négyzetméteres Miskolci Árucsarnok. A csarnok üzemeltetője, az Unió Coop Zrt. beruházásának értéke meghaladta a 200 millió forintot, ennek révén az egység az új Coop-kategorizálás szerint megkapta a Coop Szuper nevet.
Az új besorolás alapvetően a szolgáltatási színvonal alapján történik, és lesznek Coop Szuper, Coop ABC, Mini Coop boltok. A Coop Szuperben kötelező a cégcsoport integrált informatikai rendszerének alkalmazása, a törzsvásárlói kártya elfogadása, a látványpékségek – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >