Megújul a Coop
Diszkontok helyett minőségi boltokat hoz létre az élelmiszer-kereskedelmi hálózat.
A következő két év alatt teljesen megújul a Coop üzletlánc közel háromezer egysége. Erre azért van szükség, mert a boltok jelenlegi arculata egyidős az éppen 15 éves üzlethálózattal – mondta el a Világgazdaságnak Murányi László, a háromezer saját felirat alatt működő bolt mellett további kétezret ellátó Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója.
A részvénytársaság közgyűlése májusban azt követően döntött a több mint 1,5 milliárd forintos átalakítási programról, hogy tíz, új arculattal ellátott üzlettel tesztelték a fogyasztók és beszállítók reakcióját. A tesztüzletek között volt a Coop-lánc legnagyobb forgalmú egysége, a közel ezer négyzetméteres Miskolci Árucsarnok. A csarnok üzemeltetője, az Unió Coop Zrt. beruházásának értéke meghaladta a 200 millió forintot, ennek révén az egység az új Coop-kategorizálás szerint megkapta a Coop Szuper nevet.
Az új besorolás alapvetően a szolgáltatási színvonal alapján történik, és lesznek Coop Szuper, Coop ABC, Mini Coop boltok. A Coop Szuperben kötelező a cégcsoport integrált informatikai rendszerének alkalmazása, a törzsvásárlói kártya elfogadása, a látványpékségek – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >