Megújul a Cappy italválasztéka és csomagolása
A Cappy, a fogyasztásra kész gyümölcslé márka új ízvilágot, továbbfejlesztett recepteket és megújult csomagolást mutatott be. A márka 2023-ban teljes, globális megújuláson megy keresztül.

A márka megújulása világszerte a teljes italportfoliót érinti
A Cappy küldetése, hogy minden pillanatot élettel töltsön meg. A márka megújítása a Cappy italok új, vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított receptúráinak bevezetésével kezdődött 2023 márciusában. A fogyasztók által ismert és szeretett nagyszerű íz megmarad, de mostantól a receptek 30%-kal kevesebb cukrot tartalmaznak*.
Az új Cappy italokat az alábbi vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsítják:
- Multivitamin: C-, B3-, B5-, (pro)A-, B6-, E- és K-vitamin a vitalitás támogatásáért.
- Sárgabarack: C-vitamin, E-vitamin és cink az immunitás támogatásáért.
- Eper: Mangán az antioxidánsok támogatásáért
- Őszibarack: B6-vitamin a vitalitás támogatásáért.
A Cappy ízválasztéka, összetevői és tápanyagai által minden alkalomra finom és több érzékszervre ható ízélményt kínál. Tápláló reggeliként alkalmas lehet a napindításra; más étkezések alkalmával ízletes és frissítő kiegészítője lehet az ételeknek; a nap folyamán pedig – tízóraira vagy uzsonnára – a rostos textúrák és az intenzív ízek jelenthetnek felfrissülést a fogyasztók számára.
A különböző ízléseknek és életstílusoknak megfelelő italok választékának bővítése érdekében a Cappy 2023 áprilisában egy új zéró cukor limonádét is bevezet citrommal és eperlével a magyar piacon.
Az új italok a Cappy új márkaarculatát viselik majd a „Tele élettel” kampány részeként. A kampány azt mutatja be, hogy a mai emberek mennyire elfoglalt életet élnek, és könnyen beleragadhatnak a megszokott rutinokba és a megszokott dolgokba. A Cappy küldetése, hogy nagyszerű ízű és tápláló italt jelentsen az emberek mindennapjaiban, és segítsen nekik átélni és megünnepelni a mindennapi pillanatokat. Ez a küldetés most az új márkaarculatban is megjelenik, a természet által inspirált meleg, élénk színek és az energizáló vizuális anyagok által, amelyek azonnal megragadják a figyelmet, és a megújulás érzését idézik fel.
A felfrissített Cappy italok 2023. áprilistól kaphatók, az új Citrom-Eper Zéró Cukor limonádé pedig 2023. április 27-től megvásárolható. A Cappy italok megtalálhatók a helyi szupermarketben, a kisboltokban és vendéglátóipari egységekben
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >