Megújította megállapodását a Tetra Pak és a Tej Terméktanács
Ismételten megújította együttműködési megállapodását a Tetra Pak Hungária Zrt. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A szerződést Kinga Sieradzon, a Tetra Pak Poland & Danube vezérigazgatója, Hector Laverde, a Tetra Pak Poland & Danube pénzügyi igazgatója és Mélykuti Tibor, a Tej Terméktanács elnöke írta alá.
A Tetra Pak Hungária Zrt. 2012 májusa óta kiemelt pártoló tagja a Terméktanácsnak. A korábbi, határozott időtartamra szóló megállapodás újbóli aláírására, ezáltal az együttműködés megerősítésére került sor Budaörsön.
A Tetra Pak Hungária Zrt. számára kiemelten fontos a tejágazat alapos ismerete, hiszen csak a tejpiac, illetve a tejpiaci szereplők helyzetének, igényeinek megértésével tud partnerei számára olyan megoldásokat nyújtani, melyek hozzájárulnak versenyképességük növeléséhez. A Tetra Pak egyedülálló módon kínál integrált, teljeskörű megoldásokat az élelmiszer feldolgozó rendszerektől a töltősorokon keresztül egészen az italoskarton csomagolásig, így a nyerstej beérkezésétől a folyamat végéig kapcsolatban áll partnereivel. Fejlesztései során kiemelt hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, a költséghatékonyságra, és folyamatos innovációival a fogyasztói igények széles körű kielégítésére. A Tej Terméktanáccsal kialakult hosszú távú partneri kapcsolat és az ágazat fejlesztésére tett közös erőfeszítések kiemelt fontossággal bírnak a cég számára.
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke az aláírás kapcsán elmondta, hogy a kiemelt pártoló tag által nyújtott – környezeti szempontokat szem előtt tartó – élelmiszer-feldolgozási és -csomagolási eljárások elismeréssel bírnak az ágazatban és a világon egyaránt. A hazai tejágazat elkötelezett az újítások, a fogyasztói igények kielégítése, a tejtermelők, a feldolgozók, a kereskedők és a beszállítókkal történő kapcsolat kialakítása mellett. Jövedelmező termelés és növekedés csak a környezettel és a társadalommal való összhangból származhat. A magyar tejágazat számos kihívással néz szembe. Fontos lenne a kiszámíthatóság, a piaci kilengések tompítása, az összefogás, legyen az vertikális vagy horizontális. Minden tejtermék esetében folyamatos fejlesztésekre, innovációra van szükség a jó minőségű termékbővítés érdekében. A 2017 januárjában bevezetett áfacsökkentés a nyers és a friss tejre vonatkozott, azonban ki kellene terjeszteni az áfa csökkentést az UHT és ESL tejekre is.
Kapcsolódó cikkeink
Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Miért fogy el ilyen gyorsan a sajátmárkás tej? Az árrésstop ésszerűtlenségei a tejpiacon
Soha nem volt még ilyen bizonytalan a sajátmárkás tejtermékek helyzete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszámú visszaváltás: havi félmillió palackot adnak vissza a Kifli.hu vásárlói
Több mint 2,6 millió visszaváltott palack néhány hónap alatt –…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >