Megújította megállapodását a Tetra Pak és a Tej Terméktanács
Ismételten megújította együttműködési megállapodását a Tetra Pak Hungária Zrt. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A szerződést Kinga Sieradzon, a Tetra Pak Poland & Danube vezérigazgatója, Hector Laverde, a Tetra Pak Poland & Danube pénzügyi igazgatója és Mélykuti Tibor, a Tej Terméktanács elnöke írta alá.
A Tetra Pak Hungária Zrt. 2012 májusa óta kiemelt pártoló tagja a Terméktanácsnak. A korábbi, határozott időtartamra szóló megállapodás újbóli aláírására, ezáltal az együttműködés megerősítésére került sor Budaörsön.
A Tetra Pak Hungária Zrt. számára kiemelten fontos a tejágazat alapos ismerete, hiszen csak a tejpiac, illetve a tejpiaci szereplők helyzetének, igényeinek megértésével tud partnerei számára olyan megoldásokat nyújtani, melyek hozzájárulnak versenyképességük növeléséhez. A Tetra Pak egyedülálló módon kínál integrált, teljeskörű megoldásokat az élelmiszer feldolgozó rendszerektől a töltősorokon keresztül egészen az italoskarton csomagolásig, így a nyerstej beérkezésétől a folyamat végéig kapcsolatban áll partnereivel. Fejlesztései során kiemelt hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, a költséghatékonyságra, és folyamatos innovációival a fogyasztói igények széles körű kielégítésére. A Tej Terméktanáccsal kialakult hosszú távú partneri kapcsolat és az ágazat fejlesztésére tett közös erőfeszítések kiemelt fontossággal bírnak a cég számára.
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke az aláírás kapcsán elmondta, hogy a kiemelt pártoló tag által nyújtott – környezeti szempontokat szem előtt tartó – élelmiszer-feldolgozási és -csomagolási eljárások elismeréssel bírnak az ágazatban és a világon egyaránt. A hazai tejágazat elkötelezett az újítások, a fogyasztói igények kielégítése, a tejtermelők, a feldolgozók, a kereskedők és a beszállítókkal történő kapcsolat kialakítása mellett. Jövedelmező termelés és növekedés csak a környezettel és a társadalommal való összhangból származhat. A magyar tejágazat számos kihívással néz szembe. Fontos lenne a kiszámíthatóság, a piaci kilengések tompítása, az összefogás, legyen az vertikális vagy horizontális. Minden tejtermék esetében folyamatos fejlesztésekre, innovációra van szükség a jó minőségű termékbővítés érdekében. A 2017 januárjában bevezetett áfacsökkentés a nyers és a friss tejre vonatkozott, azonban ki kellene terjeszteni az áfa csökkentést az UHT és ESL tejekre is.
Kapcsolódó cikkeink
Ír ínyencség lett a világ legjobb sótlan vaja
Nem minden vaj egyforma – ezt bizonyítja a világ egyik…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >