Megújította megállapodását a Tetra Pak és a Tej Terméktanács
Ismételten megújította együttműködési megállapodását a Tetra Pak Hungária Zrt. és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. A szerződést Kinga Sieradzon, a Tetra Pak Poland & Danube vezérigazgatója, Hector Laverde, a Tetra Pak Poland & Danube pénzügyi igazgatója és Mélykuti Tibor, a Tej Terméktanács elnöke írta alá.
A Tetra Pak Hungária Zrt. 2012 májusa óta kiemelt pártoló tagja a Terméktanácsnak. A korábbi, határozott időtartamra szóló megállapodás újbóli aláírására, ezáltal az együttműködés megerősítésére került sor Budaörsön.
A Tetra Pak Hungária Zrt. számára kiemelten fontos a tejágazat alapos ismerete, hiszen csak a tejpiac, illetve a tejpiaci szereplők helyzetének, igényeinek megértésével tud partnerei számára olyan megoldásokat nyújtani, melyek hozzájárulnak versenyképességük növeléséhez. A Tetra Pak egyedülálló módon kínál integrált, teljeskörű megoldásokat az élelmiszer feldolgozó rendszerektől a töltősorokon keresztül egészen az italoskarton csomagolásig, így a nyerstej beérkezésétől a folyamat végéig kapcsolatban áll partnereivel. Fejlesztései során kiemelt hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, a költséghatékonyságra, és folyamatos innovációival a fogyasztói igények széles körű kielégítésére. A Tej Terméktanáccsal kialakult hosszú távú partneri kapcsolat és az ágazat fejlesztésére tett közös erőfeszítések kiemelt fontossággal bírnak a cég számára.
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke az aláírás kapcsán elmondta, hogy a kiemelt pártoló tag által nyújtott – környezeti szempontokat szem előtt tartó – élelmiszer-feldolgozási és -csomagolási eljárások elismeréssel bírnak az ágazatban és a világon egyaránt. A hazai tejágazat elkötelezett az újítások, a fogyasztói igények kielégítése, a tejtermelők, a feldolgozók, a kereskedők és a beszállítókkal történő kapcsolat kialakítása mellett. Jövedelmező termelés és növekedés csak a környezettel és a társadalommal való összhangból származhat. A magyar tejágazat számos kihívással néz szembe. Fontos lenne a kiszámíthatóság, a piaci kilengések tompítása, az összefogás, legyen az vertikális vagy horizontális. Minden tejtermék esetében folyamatos fejlesztésekre, innovációra van szükség a jó minőségű termékbővítés érdekében. A 2017 januárjában bevezetett áfacsökkentés a nyers és a friss tejre vonatkozott, azonban ki kellene terjeszteni az áfa csökkentést az UHT és ESL tejekre is.
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >