Megugrott az Aldi biotermékeinek forgalma Spanyolországban
A német Aldi az elmúlt két évben jelentős növekedést tapasztalt biotermékeinek spanyolországi forgalmában.
A Circana adatai szerint Spanyolországban az Aldi bevásárlókosarainak közel egyötöde (18%) már legalább egy bioterméket tartalmaz, ami a kiskereskedő szerint 2022 óta 5,63%-os növekedést jelent a bioeladásokban. Ennek eredményeképpen a kereskedő részesedése az organikus termékek spanyol piacán elérte a 9,6%-ot.
Az Aldi mintegy 490 bioterméket – köztük bio tehéntejből készült natúr és gyümölcsös joghurtot, illetve helyi termelőktől beszerzett biotojást – kínál spanyolországi üzleteiben, amelyek többsége a saját márkái alatt kerül forgalomba.
Az Aldi biotermékei EU tanúsítvánnyal rendelkeznek, ami biztosítja, hogy megfelelnek a fenntartható termelésre, feldolgozásra és forgalmazásra vonatkozó szigorú előírásoknak.
A diszkont a közelmúltban több mint 450 termék árát csökkentette, akár 50%-kal, köztük olyan környezetbarát termékekét, mint a 85%-os vagy 72%-os kakaótartalmú bio étcsokoládé.
Új disztribúciós központ Portugáliában
Eközben a portugál piacon az Aldi új disztribúciós központ megnyitásával bővíti tevékenységét a valongói Panattoni Park Portóban. A 16 000 négyzetméteres, 21 rakodóállomással rendelkező és mintegy 70 Aldi üzletet kiszolgáló létesítmény az ellátási lánc hatékonyságát növelni, a költségeket csökkenteni és a környezetterhelést minimalizálni hivatott.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá…
Tovább olvasom >Spanyolországban héthavi mélypontra mérséklődött a fogyasztói árak növekedése májusban
Spanyolországban a fogyasztói árak éves növekedése 2,0 százalékra, tavaly október…
Tovább olvasom >Több spanyol városban tiltakoztak ismét a tömegturizmus miatt
Több spanyol nagyvárosban is számos tüntető vonult ismét utcára vasárnap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >