Jól sikerült a Procter & Gamble negyedéve
Több mint megkétszereződött a Procter & Gamble nyeresége üzleti éve második negyedében az átszervezéseknek, a forgalomnak és a piaci részesedés növekedésének köszönhetően.
A világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának pénteken közzétett jelentése szerint az adózott eredmény 4 milliárd dollár, részvényenként 1,39 dollár volt az október-december közötti időszakban az egy évvel korábbi 1,69 milliárd dollárt és 57 centet követően. Az értékesítési árbevétel 2 százalékkal 22,18 milliárd dollárra nőtt. A vártnál jobb eredmények alapján a társaság pénteken felfelé módosította az üzleti év egészére vonatkozó eredmény előrejelzését.
A társaság tavaly év elején jelentett be ötezer főt meghaladó leépítési tervet, ami annak a 2011-ben indított takarékossági csomagnak a része, amellyel 2016-ig összesen tízmilliárd dollárt terveznek megspórolni.
A többek között eldobható babapelenkákat, samponokat, fogkrémeket gyártó vállalatcsoport termékei iránt a válság miatt lanyhult a kereslet, és drágultak a termeléshez használt anyagok, illetve az energia is. (Világgazdaság Online, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >