Jól sikerült a Procter & Gamble negyedéve
Több mint megkétszereződött a Procter & Gamble nyeresége üzleti éve második negyedében az átszervezéseknek, a forgalomnak és a piaci részesedés növekedésének köszönhetően.
A világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának pénteken közzétett jelentése szerint az adózott eredmény 4 milliárd dollár, részvényenként 1,39 dollár volt az október-december közötti időszakban az egy évvel korábbi 1,69 milliárd dollárt és 57 centet követően. Az értékesítési árbevétel 2 százalékkal 22,18 milliárd dollárra nőtt. A vártnál jobb eredmények alapján a társaság pénteken felfelé módosította az üzleti év egészére vonatkozó eredmény előrejelzését.
A társaság tavaly év elején jelentett be ötezer főt meghaladó leépítési tervet, ami annak a 2011-ben indított takarékossági csomagnak a része, amellyel 2016-ig összesen tízmilliárd dollárt terveznek megspórolni.
A többek között eldobható babapelenkákat, samponokat, fogkrémeket gyártó vállalatcsoport termékei iránt a válság miatt lanyhult a kereslet, és drágultak a termeléshez használt anyagok, illetve az energia is. (Világgazdaság Online, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >