Jól sikerült a Procter & Gamble negyedéve
Több mint megkétszereződött a Procter & Gamble nyeresége üzleti éve második negyedében az átszervezéseknek, a forgalomnak és a piaci részesedés növekedésének köszönhetően.
A világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának pénteken közzétett jelentése szerint az adózott eredmény 4 milliárd dollár, részvényenként 1,39 dollár volt az október-december közötti időszakban az egy évvel korábbi 1,69 milliárd dollárt és 57 centet követően. Az értékesítési árbevétel 2 százalékkal 22,18 milliárd dollárra nőtt. A vártnál jobb eredmények alapján a társaság pénteken felfelé módosította az üzleti év egészére vonatkozó eredmény előrejelzését.
A társaság tavaly év elején jelentett be ötezer főt meghaladó leépítési tervet, ami annak a 2011-ben indított takarékossági csomagnak a része, amellyel 2016-ig összesen tízmilliárd dollárt terveznek megspórolni.
A többek között eldobható babapelenkákat, samponokat, fogkrémeket gyártó vállalatcsoport termékei iránt a válság miatt lanyhult a kereslet, és drágultak a termeléshez használt anyagok, illetve az energia is. (Világgazdaság Online, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fokozatosan növeli a fenntartható pamut arányát saját márkás textiltermékeiben a Lidl
A Lidl célul tűzte ki, hogy 2022 végéig 100%-ban fenntartható…
Tovább olvasom >Self scanning: új szolgáltatással segíti a dm a gyors bevásárlást!
Önálló, érintkezésmentes és gyors bevásárlás? A dm új szolgáltatást vezetett…
Tovább olvasom >Vitaminitallal erősít a HELL ENERGY
Új termékkategóriával bővíti kínálatát a HELL ENERGY Magyarország Kft. a…
Tovább olvasom >