Jól sikerült a Procter & Gamble negyedéve
Több mint megkétszereződött a Procter & Gamble nyeresége üzleti éve második negyedében az átszervezéseknek, a forgalomnak és a piaci részesedés növekedésének köszönhetően.
A világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának pénteken közzétett jelentése szerint az adózott eredmény 4 milliárd dollár, részvényenként 1,39 dollár volt az október-december közötti időszakban az egy évvel korábbi 1,69 milliárd dollárt és 57 centet követően. Az értékesítési árbevétel 2 százalékkal 22,18 milliárd dollárra nőtt. A vártnál jobb eredmények alapján a társaság pénteken felfelé módosította az üzleti év egészére vonatkozó eredmény előrejelzését.
A társaság tavaly év elején jelentett be ötezer főt meghaladó leépítési tervet, ami annak a 2011-ben indított takarékossági csomagnak a része, amellyel 2016-ig összesen tízmilliárd dollárt terveznek megspórolni.
A többek között eldobható babapelenkákat, samponokat, fogkrémeket gyártó vállalatcsoport termékei iránt a válság miatt lanyhult a kereslet, és drágultak a termeléshez használt anyagok, illetve az energia is. (Világgazdaság Online, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >