Megtévesztette a fogyasztókat a Danone az Egyesült Államokban
A francia cég amerikai leányvállalatát a probiotikus baktériumokkal kapcsolatos megtévesztő reklámok miatt perelték be.
A Los Angeles-i bíróság megállapította, hogy a Dannon Activia, Activia Lite and DanActive hirdetései hamisan állítják, hogy olyan egészségmegőrző hatásaik vannak, amelyek más joghurtoknak nincsenek. A bíróság által felkért szakértők szerint azonban ez a pozitív hatás klinikailag nem bizonyítható és ezt a Dannon szakemberei is tudták. Ennek ellenére 100 millió dolláros reklámkampányban hirdették a laboratóriumi kutatások eredményeit.
A cég 2006 vezette be az USA-ban az Activia-t, tavaly a DanActive-ot, a termékek mostanra a Dannon teljes joghurttermelésének 40 százalékát jelentik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >