Megtévesztette a fogyasztókat a Danone az Egyesült Államokban
A francia cég amerikai leányvállalatát a probiotikus baktériumokkal kapcsolatos megtévesztő reklámok miatt perelték be.
A Los Angeles-i bíróság megállapította, hogy a Dannon Activia, Activia Lite and DanActive hirdetései hamisan állítják, hogy olyan egészségmegőrző hatásaik vannak, amelyek más joghurtoknak nincsenek. A bíróság által felkért szakértők szerint azonban ez a pozitív hatás klinikailag nem bizonyítható és ezt a Dannon szakemberei is tudták. Ennek ellenére 100 millió dolláros reklámkampányban hirdették a laboratóriumi kutatások eredményeit.
A cég 2006 vezette be az USA-ban az Activia-t, tavaly a DanActive-ot, a termékek mostanra a Dannon teljes joghurttermelésének 40 százalékát jelentik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >