Megtévesztette a fogyasztókat a Danone az Egyesült Államokban
A francia cég amerikai leányvállalatát a probiotikus baktériumokkal kapcsolatos megtévesztő reklámok miatt perelték be.
A Los Angeles-i bíróság megállapította, hogy a Dannon Activia, Activia Lite and DanActive hirdetései hamisan állítják, hogy olyan egészségmegőrző hatásaik vannak, amelyek más joghurtoknak nincsenek. A bíróság által felkért szakértők szerint azonban ez a pozitív hatás klinikailag nem bizonyítható és ezt a Dannon szakemberei is tudták. Ennek ellenére 100 millió dolláros reklámkampányban hirdették a laboratóriumi kutatások eredményeit.
A cég 2006 vezette be az USA-ban az Activia-t, tavaly a DanActive-ot, a termékek mostanra a Dannon teljes joghurttermelésének 40 százalékát jelentik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: az előző év azonos időszakához mérten 4,9, májushoz képest 1,2 százalékkal mérséklődött az ipari termelés júniusban
2025 júniusában az ipari termelés volumene 4,9 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Továbbra is visszafogott az ipar teljesítménye
Az ipar továbbra is gyenge számokat produkál: júniusban az ipari…
Tovább olvasom >AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >