Megtévesztette a fogyasztókat a Danone az Egyesült Államokban
A francia cég amerikai leányvállalatát a probiotikus baktériumokkal kapcsolatos megtévesztő reklámok miatt perelték be.
A Los Angeles-i bíróság megállapította, hogy a Dannon Activia, Activia Lite and DanActive hirdetései hamisan állítják, hogy olyan egészségmegőrző hatásaik vannak, amelyek más joghurtoknak nincsenek. A bíróság által felkért szakértők szerint azonban ez a pozitív hatás klinikailag nem bizonyítható és ezt a Dannon szakemberei is tudták. Ennek ellenére 100 millió dolláros reklámkampányban hirdették a laboratóriumi kutatások eredményeit.
A cég 2006 vezette be az USA-ban az Activia-t, tavaly a DanActive-ot, a termékek mostanra a Dannon teljes joghurttermelésének 40 százalékát jelentik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A hazai gyártó, forgalmazó és kereskedő vállalkozások szerint az EPR-díjak esetleges jövő évi emelésének inflációnövelő hatása lehet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Küszöbön áll a műhús betiltása Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hatósági ellenőrzések és jelentős árcsökkenések az árréscsökkentésben érintett termékeknél – közölte a KIM államtitkára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

