Megteltek az éléskamrák és gazdára lelt a 10 000 000 Ft-os fődíj

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 02. 07. 10:18

Példaértékű kezdeményezés ez a cégek részéről, melynek nem titkolt célja, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét a magyar termékek fontosságára, hangsúlyozva, hogy saját gazdaságunkat támogatjuk azáltal, ha hazai cégek, magyar alapanyagokból, itthoni munkaerő alkalmazásával előállított termékeit vásároljuk, fogyasztjuk, használjuk.

Csanádi Zita (Univer), Dr Gregus Péterné (a nyertes), Kecskeméti Attila (Magyar Termék Kft),

Ezúttal azonban duplán megérte magyar terméket vásárolni. A 2011-es év folyamán ugyanis összesen 245 db 25.000 Ft-os és 35 db 100.000 Ft-os ajándékcsomag került a szerencsés nyertesekhez, mely csomagok a fenti magyar cégek termékein túl számos hazai cikket tartalmaztak. Ezeknek a termékeknek javarésze nélkülözhetetlen a háztartásban, de legalábbis jó, ha megtelik velük az éléskamra.

A játék tetőpontját 2012. január 16-án érte el: a december 31-ig több, mint másfél millió SMS-t beküldők között kisorsolták a 10.000.000 Ft –os fődíjat! A díjat Dr. Gregus Péterné, váci lakos nyerte, aki még a díj átadásának pillanatában sem merte elhinni, hogy ekkora összeg került a számlájára. A 10.000.000 Ft-ot az Univer termékén, a Piros Aranyon található kód beküldésével nyerte meg. Az összeg épp a legjobbkor jött, hiszen segítséget jelent egy hitel rendezésében.

Kapcsolódó cikkeink