Megteltek az éléskamrák és gazdára lelt a 10 000 000 Ft-os fődíj
Példaértékű kezdeményezés ez a cégek részéről, melynek nem titkolt célja, hogy felhívják a fogyasztók figyelmét a magyar termékek fontosságára, hangsúlyozva, hogy saját gazdaságunkat támogatjuk azáltal, ha hazai cégek, magyar alapanyagokból, itthoni munkaerő alkalmazásával előállított termékeit vásároljuk, fogyasztjuk, használjuk.
Ezúttal azonban duplán megérte magyar terméket vásárolni. A 2011-es év folyamán ugyanis összesen 245 db 25.000 Ft-os és 35 db 100.000 Ft-os ajándékcsomag került a szerencsés nyertesekhez, mely csomagok a fenti magyar cégek termékein túl számos hazai cikket tartalmaztak. Ezeknek a termékeknek javarésze nélkülözhetetlen a háztartásban, de legalábbis jó, ha megtelik velük az éléskamra.
A játék tetőpontját 2012. január 16-án érte el: a december 31-ig több, mint másfél millió SMS-t beküldők között kisorsolták a 10.000.000 Ft –os fődíjat! A díjat Dr. Gregus Péterné, váci lakos nyerte, aki még a díj átadásának pillanatában sem merte elhinni, hogy ekkora összeg került a számlájára. A 10.000.000 Ft-ot az Univer termékén, a Piros Aranyon található kód beküldésével nyerte meg. Az összeg épp a legjobbkor jött, hiszen segítséget jelent egy hitel rendezésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >