Megtakarítási program a Heinekennél
A Heineken NV mintegy 8000 munkahelyet szüntethet meg annak érdekében, hogy árbevétel-arányos nyereségét a járvány kitörése előtti szintre tornássza vissza. A világ második legnagyobb sörgyára „EverGreen” programja értelmében a 2023-ig tartó három évben 2 milliárd eurót kíván megtakarítani.
A megtakarításokat a cég a szervezet átalakításától – termékei számának csökkentésétől és a portfólió áramvonalasításától – reméli. Az operáció átvizsgálása feltehetően 8000 állás megszűnését – a 2019. év végi alkalmazotti szám 9%-ának leépítését – eredményezheti, ami 350 millió eurónyi személyzetiköltség-megtakarítást jelent.
A vállalat prémium márkáira – Heineken és a 0%-os lager sörök – fog koncentrálni, és célja a digitalizáció terén vezető sörgyárrá válni, hiszen fogyasztói körében megnőtt az igény az online sörvásárlás iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A világ legjobb FMCG-reklámjai
A nézők elfogadják, hogy reklámot kapnak, cserébe elvárják, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >