Megtakarítási program a Heinekennél
A Heineken NV mintegy 8000 munkahelyet szüntethet meg annak érdekében, hogy árbevétel-arányos nyereségét a járvány kitörése előtti szintre tornássza vissza. A világ második legnagyobb sörgyára „EverGreen” programja értelmében a 2023-ig tartó három évben 2 milliárd eurót kíván megtakarítani.
A megtakarításokat a cég a szervezet átalakításától – termékei számának csökkentésétől és a portfólió áramvonalasításától – reméli. Az operáció átvizsgálása feltehetően 8000 állás megszűnését – a 2019. év végi alkalmazotti szám 9%-ának leépítését – eredményezheti, ami 350 millió eurónyi személyzetiköltség-megtakarítást jelent.
A vállalat prémium márkáira – Heineken és a 0%-os lager sörök – fog koncentrálni, és célja a digitalizáció terén vezető sörgyárrá válni, hiszen fogyasztói körében megnőtt az igény az online sörvásárlás iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Egyesült Államok: Megerősítené a light sörök kategóriájában pozícióját a Heineken
Egyes jelentések szerint a Bud Light egy nemrégiben félresikerült promóciója…
Tovább olvasom >Újabb uniós italgyártó kezdte újra az exportot Oroszországba
Az Absolut Company újra elkezdte exportálni vodkáját Oroszországba azután, hogy…
Tovább olvasom >Újra Heineken a Balaton Sound
Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója.…
Tovább olvasom >További cikkeink
AKI: tavaly 9 százalékkal emelkedhetett az élelmiszeripari beruházások összértéke
Az élelmiszeripari beruházások összértéke az előzetes adatok alapján 9 százalékkal…
Tovább olvasom >K&H: teljesen átalakította a gondolkodást az infláció
A harmincas, negyvenes, ötvenes éveikben járó magyar vásárlók döntéseit immáron…
Tovább olvasom >Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
A Zwack Unicum Nyrt. a 2022. április 1. és 2023.…
Tovább olvasom >