Megtakarítási program a Heinekennél
A Heineken NV mintegy 8000 munkahelyet szüntethet meg annak érdekében, hogy árbevétel-arányos nyereségét a járvány kitörése előtti szintre tornássza vissza. A világ második legnagyobb sörgyára „EverGreen” programja értelmében a 2023-ig tartó három évben 2 milliárd eurót kíván megtakarítani.
A megtakarításokat a cég a szervezet átalakításától – termékei számának csökkentésétől és a portfólió áramvonalasításától – reméli. Az operáció átvizsgálása feltehetően 8000 állás megszűnését – a 2019. év végi alkalmazotti szám 9%-ának leépítését – eredményezheti, ami 350 millió eurónyi személyzetiköltség-megtakarítást jelent.
A vállalat prémium márkáira – Heineken és a 0%-os lager sörök – fog koncentrálni, és célja a digitalizáció terén vezető sörgyárrá válni, hiszen fogyasztói körében megnőtt az igény az online sörvásárlás iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AB InBev válthatja a Heinekent a UEFA hivatalos sörpartnereként 2027-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új stratégiát jelentett be a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ennyit érnek valójában a nyugdíjas élelmiszer-utalványok – boltlánconként más kedvezmény jár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyenge közepes diótermés: már karácsonyra importdióra szorulhat Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Z generációs TikTok sitcommal ünnepli a baráti karácsonyokat a hazai McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
