Megtakarítási program a Heinekennél
A Heineken NV mintegy 8000 munkahelyet szüntethet meg annak érdekében, hogy árbevétel-arányos nyereségét a járvány kitörése előtti szintre tornássza vissza. A világ második legnagyobb sörgyára „EverGreen” programja értelmében a 2023-ig tartó három évben 2 milliárd eurót kíván megtakarítani.
A megtakarításokat a cég a szervezet átalakításától – termékei számának csökkentésétől és a portfólió áramvonalasításától – reméli. Az operáció átvizsgálása feltehetően 8000 állás megszűnését – a 2019. év végi alkalmazotti szám 9%-ának leépítését – eredményezheti, ami 350 millió eurónyi személyzetiköltség-megtakarítást jelent.
A vállalat prémium márkáira – Heineken és a 0%-os lager sörök – fog koncentrálni, és célja a digitalizáció terén vezető sörgyárrá válni, hiszen fogyasztói körében megnőtt az igény az online sörvásárlás iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Szlovénia legnagyobb sörfőzdéje 200 éves
Fennállásának 200. évfordulóját ünnepli Szlovénia legnagyobb sörgyára, a Lasko Pivovarna…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >