Megtakarítási program a Heinekennél
A Heineken NV mintegy 8000 munkahelyet szüntethet meg annak érdekében, hogy árbevétel-arányos nyereségét a járvány kitörése előtti szintre tornássza vissza. A világ második legnagyobb sörgyára „EverGreen” programja értelmében a 2023-ig tartó három évben 2 milliárd eurót kíván megtakarítani.
A megtakarításokat a cég a szervezet átalakításától – termékei számának csökkentésétől és a portfólió áramvonalasításától – reméli. Az operáció átvizsgálása feltehetően 8000 állás megszűnését – a 2019. év végi alkalmazotti szám 9%-ának leépítését – eredményezheti, ami 350 millió eurónyi személyzetiköltség-megtakarítást jelent.
A vállalat prémium márkáira – Heineken és a 0%-os lager sörök – fog koncentrálni, és célja a digitalizáció terén vezető sörgyárrá válni, hiszen fogyasztói körében megnőtt az igény az online sörvásárlás iránt.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Egészenén” élmény a dm-ben – a got2b nyári beauty eseménye új szintre emelte az önkifejezést
A kreatív önkifejezés, a hajformázás új dimenziói és az egyediség…
Tovább olvasom >Ma lép életbe a gyógyszerekre vonatkozó önkéntes árkorlátozás
A kormány a lakosság, kiemelten a családok és a nyugdíjasok…
Tovább olvasom >Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >