Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról Nurishh nevű növényi alapú sajtmárkáját, miután nem tudta a termékcsaládot nyereségessé tenni.

Photo: Bel Group
A döntés következtében bezár a franciaországi Saint-Nazaire városában működő üzem is, ami mintegy 30 dolgozónak adott munkát.
A Bel – amely olyan ismert sajtmárkák tulajdonosa, mint a The Laughing Cow (Nevető Tehén) és a Boursin – 2020-ban vásárolta meg a Saint-Nazaire-ben működő All In Foods többségi tulajdonrészét, majd 2021-ben indította el első növényi márkáját, a Nurishh-t. A termékcsalád Franciaországban, az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Belgiumban volt kapható. A főként kókusz- és napraforgóolaj-alapú, szója-, glutén- és pálmaolajmentes cheddar-, provolone- és feta-helyettesítő, valamint szeletelt és reszelt növényi sajtok természetes aromákkal és színezékekkel készültek.
A vállalat közlése szerint a Nurishh öt év alatt sem tudott fenntartható és jövedelmező üzletté válni, részesedése csupán 1% a kiskereskedelemben kapható növényi sajtok palettáján, míg a fő versenytárs, a Violife 22%-ot birtokol.
A Bel Group ugyanakkor továbbra is elkötelezett a növényi szegmens iránt. A cég a jövőben a Babybel, a The Laughing Cow és a Boursin márkák növényi változatainak fejlesztésére fókuszál, aminek során új ízeket és egy új növényi alapú Boursin terméket tervez bevezetni Európában.
Az érintett dolgozók számára a vállalat más franciaországi egységeiben munkát, külsős cégnél történő elhelyezkedés céljából pedig támogatási lehetőségeket kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >19 franciaországi üzletét adhatja el az Auchan a Lidlnek
Franciaországban 19 üzletet kínál megvételre az Auchan a Lidlnek –…
Tovább olvasom >További cikkeink
A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >