Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és Lidl árainak követésére vonatkozóan indított kezdeményezését, és ehelyett inkább saját „kedvező árazására” helyezi a hangsúlyt.
A brit kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy bár lezárult a 2024 januárjában elindított program, amelynek keretében az Asda kezdetben 287 termék árát hangolta ösze az Aldi és a Lidl által alkalmazott árakkal online és offline, de továbbra is számos akcióval várja vásárlóit.
Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek elmondta, hogy a vállalat a versenytársak helyett most saját árcsökkentési stratégiájára koncentrál. A kereskedő 2025-öt jelentős árcsökkentésekkel indította, és további kedvezményeket ígér a Rollback kampány keretében.
A döntés egy nagyobb átalakítás része, amelyet Allan Leighton, az új elnök vezet. Az Asda a közeljövőben nagyszabású árcsökkentési kampányt indít, miközben új vezérigazgatót keres és szervezeti átalakításokat hajt végre a piaci versenyben való helytállás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >Megnyitotta a Lidl Európa legnagyobb logisztikai központját
A Lidl megnyitotta új zászlóshajó logisztikai központját a Párizstól délnyugatra…
Tovább olvasom >Csökkenti a Lidl a tojás árát
A Lidl Magyarország ismét a magyar vásárlók kedvére tesz és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >