Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és Lidl árainak követésére vonatkozóan indított kezdeményezését, és ehelyett inkább saját „kedvező árazására” helyezi a hangsúlyt.

Asda
Photograph by Richard Walker for Asda
A brit kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy bár lezárult a 2024 januárjában elindított program, amelynek keretében az Asda kezdetben 287 termék árát hangolta ösze az Aldi és a Lidl által alkalmazott árakkal online és offline, de továbbra is számos akcióval várja vásárlóit.
Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek elmondta, hogy a vállalat a versenytársak helyett most saját árcsökkentési stratégiájára koncentrál. A kereskedő 2025-öt jelentős árcsökkentésekkel indította, és további kedvezményeket ígér a Rollback kampány keretében.
A döntés egy nagyobb átalakítás része, amelyet Allan Leighton, az új elnök vezet. Az Asda a közeljövőben nagyszabású árcsökkentési kampányt indít, miközben új vezérigazgatót keres és szervezeti átalakításokat hajt végre a piaci versenyben való helytállás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >