Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és Lidl árainak követésére vonatkozóan indított kezdeményezését, és ehelyett inkább saját „kedvező árazására” helyezi a hangsúlyt.

Asda
Photograph by Richard Walker for Asda
A brit kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy bár lezárult a 2024 januárjában elindított program, amelynek keretében az Asda kezdetben 287 termék árát hangolta ösze az Aldi és a Lidl által alkalmazott árakkal online és offline, de továbbra is számos akcióval várja vásárlóit.
Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek elmondta, hogy a vállalat a versenytársak helyett most saját árcsökkentési stratégiájára koncentrál. A kereskedő 2025-öt jelentős árcsökkentésekkel indította, és további kedvezményeket ígér a Rollback kampány keretében.
A döntés egy nagyobb átalakítás része, amelyet Allan Leighton, az új elnök vezet. Az Asda a közeljövőben nagyszabású árcsökkentési kampányt indít, miközben új vezérigazgatót keres és szervezeti átalakításokat hajt végre a piaci versenyben való helytállás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >