Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és Lidl árainak követésére vonatkozóan indított kezdeményezését, és ehelyett inkább saját „kedvező árazására” helyezi a hangsúlyt.

Asda
Photograph by Richard Walker for Asda
A brit kiskereskedelmi lánc bejelentette, hogy bár lezárult a 2024 januárjában elindított program, amelynek keretében az Asda kezdetben 287 termék árát hangolta ösze az Aldi és a Lidl által alkalmazott árakkal online és offline, de továbbra is számos akcióval várja vásárlóit.
Az Asda szóvivője a Grocery Gazette-nek elmondta, hogy a vállalat a versenytársak helyett most saját árcsökkentési stratégiájára koncentrál. A kereskedő 2025-öt jelentős árcsökkentésekkel indította, és további kedvezményeket ígér a Rollback kampány keretében.
A döntés egy nagyobb átalakítás része, amelyet Allan Leighton, az új elnök vezet. Az Asda a közeljövőben nagyszabású árcsökkentési kampányt indít, miközben új vezérigazgatót keres és szervezeti átalakításokat hajt végre a piaci versenyben való helytállás érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Új márkaidentitás a Lidlnél: középpontban a mozgás öröme
A CRIVIT márka elindította első nemzetközi omnichannel kampányát, „FIND YOUR…
Tovább olvasom >Erősen indul a grillszezon a Lidlnél
A Lidl Magyarország több mint 60 típusú és ízesítésű frisshússal és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itthon csak importban fogy a bio – kitörési pont lehet a közétkeztetés
Bár a bioélelmiszerek hazai kiskereskedelmi forgalma dinamikusan nő, még mindig…
Tovább olvasom >Új lendületet kapna az egységes piac: uniós stratégia a kereskedelmi akadályok lebontására
Az Európai Bizottság új stratégiával frissítené fel az egységes piacot:…
Tovább olvasom >Nem a patikákon múlik – önkéntes árkorlátot kérne a kormány a gyógyszerpiaci szereplőktől
A kormány a nem támogatott gyógyszerek árának letörését tűzte ki…
Tovább olvasom >