Megszünteti az Amazon Fresh a „just walk out” fizetési lehetőséget üzleteiben
Leállítja az Amazon Fresh a „just walk out” pénztár nélküli funkciót az üzletekben. Ehelyett, mint azt a vezető alelnök elárulta, a kiskereskedő új technológiákat helyez előtérbe.
Tony Hoggett a The Informationnak nyilatkozva elmondta, hogy a „just walk out” technológiát „intelligens bevásárlókocsi-technológiára” cseréli a vállalat.
A jelenleg csak az Egyesült Államokra vonatkozó döntés véget vet a pénztár nélküli technológiának, amely lehetővé tette a vásárlók számára, hogy a termékeket Amazon számlájuk megterhelésével vegyék át ahelyett, hogy a fizikai pénztárnál fizettek volna.
A 2020-ban indított „intelligens bevásárlókocsi-technológia” – más néven az Amazon Dash Cart – a vásárlók bevásárlókocsijában lévő tételeket monitorozza.
A funkció lehetővé teszi a valós idejű nyugtaadást, ami révén a vásárlók – a korábbi, kizárólag a vásárlás végén erről tájékoztató technológiával szemben – vásárlás közben is nyomon követhetik költéseiket.
Az Amazon szóvivője a The Telegraphnak elmondta, hogy a kiskereskedő „az elmúlt évben sok időt töltött számos Amazon Fresh üzlet újratervezésével”.
A szakember elmondta, hogy a vásárlók miközben élvezték, hogy nem kellett a kasszánál sorba állniuk, csak kisétálni az üzletből, szerették volna a termékeket és ajánlatokat is könnyen megtalálni, vásárlás közben megtekinteni a blokkot, és tudni, mennyi pénzt takarítottak meg vásárlás közben.
Amióta az Amazon Fresh 2021-ben elindította az első pénztár üzletét, más élelmiszer-kiskereskedők is követték a példát: az Aldi és a Tesco is kipróbálta az érintésmentes élelmiszer-vásárlási élményt az elmúlt években.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Anyák napi ajándékok akciósan a Tescóból
Magyarországon idén május 5-én ünnepeljük az Anyák napját. Ezen a…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >A CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit
Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >