Megszünteti az Amazon Fresh a „just walk out” fizetési lehetőséget üzleteiben
Leállítja az Amazon Fresh a „just walk out” pénztár nélküli funkciót az üzletekben. Ehelyett, mint azt a vezető alelnök elárulta, a kiskereskedő új technológiákat helyez előtérbe.
Tony Hoggett a The Informationnak nyilatkozva elmondta, hogy a „just walk out” technológiát „intelligens bevásárlókocsi-technológiára” cseréli a vállalat.
A jelenleg csak az Egyesült Államokra vonatkozó döntés véget vet a pénztár nélküli technológiának, amely lehetővé tette a vásárlók számára, hogy a termékeket Amazon számlájuk megterhelésével vegyék át ahelyett, hogy a fizikai pénztárnál fizettek volna.
A 2020-ban indított „intelligens bevásárlókocsi-technológia” – más néven az Amazon Dash Cart – a vásárlók bevásárlókocsijában lévő tételeket monitorozza.
A funkció lehetővé teszi a valós idejű nyugtaadást, ami révén a vásárlók – a korábbi, kizárólag a vásárlás végén erről tájékoztató technológiával szemben – vásárlás közben is nyomon követhetik költéseiket.
Az Amazon szóvivője a The Telegraphnak elmondta, hogy a kiskereskedő „az elmúlt évben sok időt töltött számos Amazon Fresh üzlet újratervezésével”.
A szakember elmondta, hogy a vásárlók miközben élvezték, hogy nem kellett a kasszánál sorba állniuk, csak kisétálni az üzletből, szerették volna a termékeket és ajánlatokat is könnyen megtalálni, vásárlás közben megtekinteni a blokkot, és tudni, mennyi pénzt takarítottak meg vásárlás közben.
Amióta az Amazon Fresh 2021-ben elindította az első pénztár üzletét, más élelmiszer-kiskereskedők is követték a példát: az Aldi és a Tesco is kipróbálta az érintésmentes élelmiszer-vásárlási élményt az elmúlt években.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >