Megszünteti az Amazon Fresh a „just walk out” fizetési lehetőséget üzleteiben
Leállítja az Amazon Fresh a „just walk out” pénztár nélküli funkciót az üzletekben. Ehelyett, mint azt a vezető alelnök elárulta, a kiskereskedő új technológiákat helyez előtérbe.
Tony Hoggett a The Informationnak nyilatkozva elmondta, hogy a „just walk out” technológiát „intelligens bevásárlókocsi-technológiára” cseréli a vállalat.
A jelenleg csak az Egyesült Államokra vonatkozó döntés véget vet a pénztár nélküli technológiának, amely lehetővé tette a vásárlók számára, hogy a termékeket Amazon számlájuk megterhelésével vegyék át ahelyett, hogy a fizikai pénztárnál fizettek volna.
A 2020-ban indított „intelligens bevásárlókocsi-technológia” – más néven az Amazon Dash Cart – a vásárlók bevásárlókocsijában lévő tételeket monitorozza.
A funkció lehetővé teszi a valós idejű nyugtaadást, ami révén a vásárlók – a korábbi, kizárólag a vásárlás végén erről tájékoztató technológiával szemben – vásárlás közben is nyomon követhetik költéseiket.
Az Amazon szóvivője a The Telegraphnak elmondta, hogy a kiskereskedő „az elmúlt évben sok időt töltött számos Amazon Fresh üzlet újratervezésével”.
A szakember elmondta, hogy a vásárlók miközben élvezték, hogy nem kellett a kasszánál sorba állniuk, csak kisétálni az üzletből, szerették volna a termékeket és ajánlatokat is könnyen megtalálni, vásárlás közben megtekinteni a blokkot, és tudni, mennyi pénzt takarítottak meg vásárlás közben.
Amióta az Amazon Fresh 2021-ben elindította az első pénztár üzletét, más élelmiszer-kiskereskedők is követték a példát: az Aldi és a Tesco is kipróbálta az érintésmentes élelmiszer-vásárlási élményt az elmúlt években.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >210 tonnányi adományt gyűjtött az ALDI vásárlóival jótékony célra
Az ALDI 2024-ben is számos jótékonysági akcióban vett részt, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >