Megszünteti az Amazon Fresh a „just walk out” fizetési lehetőséget üzleteiben
Leállítja az Amazon Fresh a „just walk out” pénztár nélküli funkciót az üzletekben. Ehelyett, mint azt a vezető alelnök elárulta, a kiskereskedő új technológiákat helyez előtérbe.
Tony Hoggett a The Informationnak nyilatkozva elmondta, hogy a „just walk out” technológiát „intelligens bevásárlókocsi-technológiára” cseréli a vállalat.
A jelenleg csak az Egyesült Államokra vonatkozó döntés véget vet a pénztár nélküli technológiának, amely lehetővé tette a vásárlók számára, hogy a termékeket Amazon számlájuk megterhelésével vegyék át ahelyett, hogy a fizikai pénztárnál fizettek volna.
A 2020-ban indított „intelligens bevásárlókocsi-technológia” – más néven az Amazon Dash Cart – a vásárlók bevásárlókocsijában lévő tételeket monitorozza.
A funkció lehetővé teszi a valós idejű nyugtaadást, ami révén a vásárlók – a korábbi, kizárólag a vásárlás végén erről tájékoztató technológiával szemben – vásárlás közben is nyomon követhetik költéseiket.
Az Amazon szóvivője a The Telegraphnak elmondta, hogy a kiskereskedő „az elmúlt évben sok időt töltött számos Amazon Fresh üzlet újratervezésével”.
A szakember elmondta, hogy a vásárlók miközben élvezték, hogy nem kellett a kasszánál sorba állniuk, csak kisétálni az üzletből, szerették volna a termékeket és ajánlatokat is könnyen megtalálni, vásárlás közben megtekinteni a blokkot, és tudni, mennyi pénzt takarítottak meg vásárlás közben.
Amióta az Amazon Fresh 2021-ben elindította az első pénztár üzletét, más élelmiszer-kiskereskedők is követték a példát: az Aldi és a Tesco is kipróbálta az érintésmentes élelmiszer-vásárlási élményt az elmúlt években.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >