Megszünteti az Amazon Fresh a „just walk out” fizetési lehetőséget üzleteiben
Leállítja az Amazon Fresh a „just walk out” pénztár nélküli funkciót az üzletekben. Ehelyett, mint azt a vezető alelnök elárulta, a kiskereskedő új technológiákat helyez előtérbe.
Tony Hoggett a The Informationnak nyilatkozva elmondta, hogy a „just walk out” technológiát „intelligens bevásárlókocsi-technológiára” cseréli a vállalat.
A jelenleg csak az Egyesült Államokra vonatkozó döntés véget vet a pénztár nélküli technológiának, amely lehetővé tette a vásárlók számára, hogy a termékeket Amazon számlájuk megterhelésével vegyék át ahelyett, hogy a fizikai pénztárnál fizettek volna.
A 2020-ban indított „intelligens bevásárlókocsi-technológia” – más néven az Amazon Dash Cart – a vásárlók bevásárlókocsijában lévő tételeket monitorozza.
A funkció lehetővé teszi a valós idejű nyugtaadást, ami révén a vásárlók – a korábbi, kizárólag a vásárlás végén erről tájékoztató technológiával szemben – vásárlás közben is nyomon követhetik költéseiket.
Az Amazon szóvivője a The Telegraphnak elmondta, hogy a kiskereskedő „az elmúlt évben sok időt töltött számos Amazon Fresh üzlet újratervezésével”.
A szakember elmondta, hogy a vásárlók miközben élvezték, hogy nem kellett a kasszánál sorba állniuk, csak kisétálni az üzletből, szerették volna a termékeket és ajánlatokat is könnyen megtalálni, vásárlás közben megtekinteni a blokkot, és tudni, mennyi pénzt takarítottak meg vásárlás közben.
Amióta az Amazon Fresh 2021-ben elindította az első pénztár üzletét, más élelmiszer-kiskereskedők is követték a példát: az Aldi és a Tesco is kipróbálta az érintésmentes élelmiszer-vásárlási élményt az elmúlt években.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >