Megszűnik a Tesco Mobile
Megszünteti mobiltelefonos szolgáltatását április 16-tól a Tesco Mobile, ügyfeleik a Vodafone-hoz kerülnek – tájékoztatta ügyfeleit a szolgáltató. Április elsejétől már nem lehet új előfizetői szerződést kötni, a szolgáltatóváltásról pedig sms-ben értesítik az előfizetőiket.
A szolgáltatóváltás automatikus, csak egyes szolgáltatások frissítésére van szükség a Vodafone-hoz átkerülő Tesco Mobile ügyfeleknek – derül ki a kereskedelmi lánc honlapján közzétett tájékoztatóból.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei egyoldalú szerződésmódosítással változnak, így a hatósági szabályozás értelmében az ügyfél – számára hátrányos változások esetén – azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést az értesítés kézhez vételét követő 15 napon belül.
A Tesco Mobile 2012 márciusában kezdte meg működését, a vállalatot a Tesco Globál Áruházak Zrt. és a Vodafone Magyarország alapította 50-50 százalékos részesedéssel. A cég virtuális mobilszolgáltatóként működik, saját hálózati infrastruktúrával nem rendelkezik, a szolgáltatásnyújtáshoz a Vodafone hálózatát bérli. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >