Megszülettek a 2020-as bérek a SPAR-nál
Megállapodott a 2020-as bérfejlesztésről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete (KASZ). A megegyezés értelmében továbbra is megmarad a SPAR Hűségprogram. Újdonság a 13. havi juttatás rendszerének kibővítése, valamint az, hogy az eddig elérhető dolgozói vásárlási kedvezmény a KASZ kezdeményezésére február 1-től 10%-ra emelkedik. A bérfejlesztést a vállalat kizárólag saját forrás felhasználásával valósítja meg.
Újra sikeresen zárult a több mint 13 ezer munkavállalót foglalkoztató SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél lezajlott bértárgyalás. A vállalat a garantált bérminimum, illetve a minimálbér jogszabályban rögzített mértékéhez képest magasabb bért biztosít munkatársai számára, melyet továbbra is kiegészít saját hűségprogramjának juttatási elemeivel. Az elérhető legalacsonyabb bruttó alapbér a legnagyobb létszámot kitevő áruházi munkakörökben a próbaidő alatt 235 ezer forint, próbaidő után 245 ezer forint. A vállalat továbbra is biztosítja a kiemelt teljesítménnyel bíró áruházak számára az alapbéren felüli kiegészítő jövedelmet.
„A SPAR 2017 és 2019 között 26,5 milliárd forint értékű bérfejlesztést hajtott végre. Ez a szám 2020-ban közel 7 milliárd forinttal egészül ki.” – hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A SPAR 2020-ban is biztosítja a SPAR Hűségprogramot, így idén is megmarad a SZÉP kártya: a juttatás mértéke pedig változatlan marad, a SPAR-nál eltöltött évek számától függően éves szinten minimum 40, maximum 100 ezer forint, amivel a vállalat támogatni kívánja munkavállalói kikapcsolódását, feltöltődését. Új elem a 13. havi juttatás kiterjesztése az év első felében belépők számára, melynek célja a vállalat vonzóbbá tétele a munkaerőpiacon, valamint továbbra is él a dolgozói vásárlási kedvezmény, melynek mértéke a 2020-as évben február 1-től kezdődően 10% kedvezmény elérését teszi lehetővé az egyes vásárlások alkalmával, havi 80 ezer forint vásárlási összeghatárig.
A SPAR Magyarország 2020-ban is folytatja a beruházásokat új áruházak építésével – és ezzel együtt új munkahelyek teremtésével – valamint a meglévő áruházak felújításával: az idei beruházási keret meghaladja a 31,6 milliárd forintot, melyet az osztrák családi tulajdonban lévő vállalat Magyarországon fektet be.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Németországban digitális együttműködésbe kezdett a Lidl és a Disney+
A Lidl Németországban digitális partnerségre lépett a Disney+-szal, amely november…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >