Megszólalt a Kifli új ügyvezető igazgatója: erre számíthatunk az árstop után
Gabriel Makki, a Kifli frissen kinevezett új ügyvezető igazgatója a Pénzcentrumnak adott friss interjújában beszélt a vállalat legnagyobb változásairól, a szortimentjük sajátmárkás felduzzasztásáról, valamint az alacsonyabb jövedelmi rétegűek megcélzásáról – és persze arról, mi lesz az árstop kivezetése után.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/pexels-lukas-616354-1.jpg)
A boltoktól is függ, mi lesz az árstop után
„Teljesen más cég vagyunk most, mint korábban. 2019-ben indítottuk el a vállalkozást, de már 2023 van, és a helyzet egészen más. Ma naponta több ezer ügyfelet szolgálunk ki. Tehát úgy gondolom, hogy egy vállalat életének különböző szakaszai eltérő vezetést igényelnek. Elődöm, Klekner Péter nagyszerű munkát végzett, minden megvan a jövőbeli növekedéshez, és az én feladatom tovább vinni vállalatot ezen a pályán”
– mondta el Makki a Pénzcentrumnak.
Az áremelkedésekről is beszélt, illetve arról, hogy várható-e további infláció áraikban:
„Néha valóban tükröznünk kell a partnereink árváltozásait, de amint azt az inflációs példákból láthattuk, még így is a piaci átlag alatt vagyunk, és ezeket más kiegészítő funkciókkal is ellensúlyozzuk. Példa erre a Prémium és a Kiflicske klubtagság, amely olyan előnyökkel jár, mint az ingyenes szállítás és más exkluzív ajánlatok. Amikor a Kilfi elindult Magyarországon, az volt a rólunk kialakult kép, hogy kiváló minőséget adunk, de meglehetősen drágán. Ez ma már nem így van, a vállalat teljesen versenyképes bárkivel, és mára a választékunk is egyre kielégítőbb lehet bárki számára”.
Szó esett az árstop kivezetése utáni időszakról is:
„Ez leginkább attól függ, hogy a piac hogyan reagál erre az egészre, nehéz bármi konkrétat mondani. A korábbi tapasztalatiam azt mondatják velem, hogy amikor ezt megszüntetik, a kiskereskedők mindegyike saját stratégiát fog keresni arra vonatkozóan, hogyan lehet lenyűgözni a vásárlóit, és ez az árakban is tükröződik majd. Jó néhány forgatókönyvet lehetne most felvázolni erre. Nincsenek pontos százalékok a csirkemellre vagy a tojásra, és most nem is lehetne pontosan megmondani. Például az infláció lassult az elmúlt hónapokban, de nem tudjuk, hogy milyen mozgások lesznek az ársapka megszüntetése után”
– fejtette ki.
Kapcsolódó cikkeink
A Kifli.hu márka tulajdonosa 170 millió dollár növekedési tőkét kap
A Rohlik online élelmiszer-szogláltatással foglalkozó nemzetközi cégcsoport, a hazai Kifli.hu…
Tovább olvasom >A Kifli.hu a nyári táborokat is elérte egészséges kínálatával
A Kifli.hu, amely az óvodai étkeztetési programmal már bizonyított, tovább…
Tovább olvasom >Európai Bíróság döntheti el, áthárították-e a boltok az árstopot
A Spar panaszt nyújtott be az Európai Unióhoz a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >