Magazin: Megszokott árak, megújult minőség a PENNY-nél
Hatalmas változások zajlanak hazánk egyik legkedveltebb kiskereskedelmi áruházlánca, a PENNY háza táján: a már 227 üzlettel rendelkező hálózat valamennyi tagja megújul az idei év végéig, ráadásul hamarosan egy újabb bolttal is bővül a lánc. Az üzlethelyiségek felújításával egy időben az áruházak kínálata is megújult, hogy még jobban megfeleljen a változó vásárlási szokásoknak. A PENNY számára kiemelten fontos, hogy folyamatosan és gyorsan reagáljon a vásárlói igényekre, ezért a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Emellett az idei évtől még a megszokottnál is több akcióval és kedvezménnyel várja a boltjaiba betérő közönséget.

Florian Jens
Naegele
vezérigazgató
PENNY Magyarország
Ennek köszönhetően az üzletek polcain egyre nagyobb szerepet kapnak az egészséges táplálkozást képviselő termékek is. A „PONT a Te életmódodhoz” programban szereplő termékek például többek között bio, vegán, gluténmentes, laktózmentes és cukorkontroll változatban is várják a tudatos vásárlókat.
A PENNY számára évek óta kiemelt cél, hogy növelje a magyar termékek számát az üzletekben. Ennek eredményeként az árucikkek közel kétharmadát hazai beszállítók biztosítják jelen pillanatban is, és a vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. A PENNY ezen felül szívesen csatlakozik minden olyan támogatói programhoz, amely a szektorban érintett kisvállalkozásokat segíti. A saját márkás friss termékek hazai származása pedig szintén kiemelt fontosságú a PENNY vásárlóközönsége számára. A friss zöldség-gyümölcs termékek a magyar gazdáktól beszerzett „Itthonról válogatva”, a frisshús-termékek a „Kedvenc Hentese”, illetve a tejtermékek a régóta kedvelt „Sissy” márkákban koncentrálódnak.
A vásárlók mellett a mintegy 4800 dolgozó folyamatos képzésére, illetve a vonzó, családbarát munkahelyi légkör megteremtésére és a munkavállalói lojalitás növelésére is kiemelt figyelmet fordít a vállalat.
Felelős vállalatként a PENNY örömmel támogat minden olyan kezdeményezést, amelynek célja a rászorultak segítése. Kiemelt partnerei a Magyar Vöröskereszt, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány, és emellett immár 15 éve támogatja az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt is.
Kapcsolódó cikkeink
Így tart nyitva a PENNY a március 15.-i hétvégén
A PENNY Magyarország jelentős árfagyasztási intézkedést vezetett be: a vállalat…
Tovább olvasom >Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >