Magazin: Megszokott árak, megújult minőség a PENNY-nél
Hatalmas változások zajlanak hazánk egyik legkedveltebb kiskereskedelmi áruházlánca, a PENNY háza táján: a már 227 üzlettel rendelkező hálózat valamennyi tagja megújul az idei év végéig, ráadásul hamarosan egy újabb bolttal is bővül a lánc. Az üzlethelyiségek felújításával egy időben az áruházak kínálata is megújult, hogy még jobban megfeleljen a változó vásárlási szokásoknak. A PENNY számára kiemelten fontos, hogy folyamatosan és gyorsan reagáljon a vásárlói igényekre, ezért a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Emellett az idei évtől még a megszokottnál is több akcióval és kedvezménnyel várja a boltjaiba betérő közönséget.
![Florian Jens Naegele, Penny](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Florian-Jens-Naegele-P_opt-scaled-e1654765672878-256x300.jpeg)
Florian Jens
Naegele
vezérigazgató
PENNY Magyarország
Ennek köszönhetően az üzletek polcain egyre nagyobb szerepet kapnak az egészséges táplálkozást képviselő termékek is. A „PONT a Te életmódodhoz” programban szereplő termékek például többek között bio, vegán, gluténmentes, laktózmentes és cukorkontroll változatban is várják a tudatos vásárlókat.
A PENNY számára évek óta kiemelt cél, hogy növelje a magyar termékek számát az üzletekben. Ennek eredményeként az árucikkek közel kétharmadát hazai beszállítók biztosítják jelen pillanatban is, és a vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. A PENNY ezen felül szívesen csatlakozik minden olyan támogatói programhoz, amely a szektorban érintett kisvállalkozásokat segíti. A saját márkás friss termékek hazai származása pedig szintén kiemelt fontosságú a PENNY vásárlóközönsége számára. A friss zöldség-gyümölcs termékek a magyar gazdáktól beszerzett „Itthonról válogatva”, a frisshús-termékek a „Kedvenc Hentese”, illetve a tejtermékek a régóta kedvelt „Sissy” márkákban koncentrálódnak.
A vásárlók mellett a mintegy 4800 dolgozó folyamatos képzésére, illetve a vonzó, családbarát munkahelyi légkör megteremtésére és a munkavállalói lojalitás növelésére is kiemelt figyelmet fordít a vállalat.
Felelős vállalatként a PENNY örömmel támogat minden olyan kezdeményezést, amelynek célja a rászorultak segítése. Kiemelt partnerei a Magyar Vöröskereszt, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány, és emellett immár 15 éve támogatja az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt is.
Kapcsolódó cikkeink
Új csomagolást kaptak a PENNY népszerű termékei
Júliustól új köntösbe bújt a két népszerű sajátmárkás termékcsalád, a…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Már fillérekért elérhető a csemegekukorica
2024 egyértelműen az időjárás és piaci változások éve a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >