Magazin: Megszokott árak, megújult minőség a PENNY-nél
Hatalmas változások zajlanak hazánk egyik legkedveltebb kiskereskedelmi áruházlánca, a PENNY háza táján: a már 227 üzlettel rendelkező hálózat valamennyi tagja megújul az idei év végéig, ráadásul hamarosan egy újabb bolttal is bővül a lánc. Az üzlethelyiségek felújításával egy időben az áruházak kínálata is megújult, hogy még jobban megfeleljen a változó vásárlási szokásoknak. A PENNY számára kiemelten fontos, hogy folyamatosan és gyorsan reagáljon a vásárlói igényekre, ezért a rendszeres felmérések és visszajelzések figyelembevételével alakítja a szezonális aktivitásokat és promóciókat. Emellett az idei évtől még a megszokottnál is több akcióval és kedvezménnyel várja a boltjaiba betérő közönséget.
![Florian Jens Naegele, Penny](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Florian-Jens-Naegele-P_opt-scaled-e1654765672878-256x300.jpeg)
Florian Jens
Naegele
vezérigazgató
PENNY Magyarország
Ennek köszönhetően az üzletek polcain egyre nagyobb szerepet kapnak az egészséges táplálkozást képviselő termékek is. A „PONT a Te életmódodhoz” programban szereplő termékek például többek között bio, vegán, gluténmentes, laktózmentes és cukorkontroll változatban is várják a tudatos vásárlókat.
A PENNY számára évek óta kiemelt cél, hogy növelje a magyar termékek számát az üzletekben. Ennek eredményeként az árucikkek közel kétharmadát hazai beszállítók biztosítják jelen pillanatban is, és a vállalat folyamatosan azon dolgozik, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. A PENNY ezen felül szívesen csatlakozik minden olyan támogatói programhoz, amely a szektorban érintett kisvállalkozásokat segíti. A saját márkás friss termékek hazai származása pedig szintén kiemelt fontosságú a PENNY vásárlóközönsége számára. A friss zöldség-gyümölcs termékek a magyar gazdáktól beszerzett „Itthonról válogatva”, a frisshús-termékek a „Kedvenc Hentese”, illetve a tejtermékek a régóta kedvelt „Sissy” márkákban koncentrálódnak.
A vásárlók mellett a mintegy 4800 dolgozó folyamatos képzésére, illetve a vonzó, családbarát munkahelyi légkör megteremtésére és a munkavállalói lojalitás növelésére is kiemelt figyelmet fordít a vállalat.
Felelős vállalatként a PENNY örömmel támogat minden olyan kezdeményezést, amelynek célja a rászorultak segítése. Kiemelt partnerei a Magyar Vöröskereszt, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, az Országos Mentőszolgálat Alapítvány, és emellett immár 15 éve támogatja az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt is.
Kapcsolódó cikkeink
Pilisvörösváron nyitotta meg kapuit a PENNY legújabb üzlete
A PENNY Magyarország február 6-án, Pilisvörösváron nyitotta meg legújabb üzletét,…
Tovább olvasom >Ingyenes készpénzfelvétel a boltokban: miért nem használjuk?
Több mint másfél éve lépett életbe Magyarországon az a szabályozás,…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >