Meg(sz)épült a szegedi Metro is
Szegeden nyílt meg a Metro Cash & Carry Hungary harmadik átalakított áruháza. A budaörsi és szombathelyi áruház után május 3-tól a csongrádi megyeszékhelyen is kibővített választék és megnövelt eladótér várja a Metro viszonteladó vásárlóit.
Az élelmiszerek terén a legnagyobb változások a zöldség-gyümölcs, a hús- és a borosztályon találhatók. Utóbbin belül is szembeötlő a tokaji borok termékskálájának sokszínűsége. A friss húsok csomagolásának új rendszere pedig garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget.
Az iparcikkek területén a legnagyobb területi és választékbeli növekedés a háztartási, irodaszer- és szórakoztatóelektronikai osztályokon látható. Hangsúlyos megjelenést kap még a minőségi magyar termékeket felvonultató Corvinus saját márkás termékcsalád egyre bővülő köre is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >Magyar kutató fejlesztett őssejtaktiváló étrend-kiegészítőt
Az öregedés elleni küzdelem nem új keletű törekvés az emberiség…
Tovább olvasom >