Meg(sz)épült a szegedi Metro is
Szegeden nyílt meg a Metro Cash & Carry Hungary harmadik átalakított áruháza. A budaörsi és szombathelyi áruház után május 3-tól a csongrádi megyeszékhelyen is kibővített választék és megnövelt eladótér várja a Metro viszonteladó vásárlóit.
Az élelmiszerek terén a legnagyobb változások a zöldség-gyümölcs, a hús- és a borosztályon találhatók. Utóbbin belül is szembeötlő a tokaji borok termékskálájának sokszínűsége. A friss húsok csomagolásának új rendszere pedig garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget.
Az iparcikkek területén a legnagyobb területi és választékbeli növekedés a háztartási, irodaszer- és szórakoztatóelektronikai osztályokon látható. Hangsúlyos megjelenést kap még a minőségi magyar termékeket felvonultató Corvinus saját márkás termékcsalád egyre bővülő köre is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >