Meg(sz)épült a szegedi Metro is
Szegeden nyílt meg a Metro Cash & Carry Hungary harmadik átalakított áruháza. A budaörsi és szombathelyi áruház után május 3-tól a csongrádi megyeszékhelyen is kibővített választék és megnövelt eladótér várja a Metro viszonteladó vásárlóit.
Az élelmiszerek terén a legnagyobb változások a zöldség-gyümölcs, a hús- és a borosztályon találhatók. Utóbbin belül is szembeötlő a tokaji borok termékskálájának sokszínűsége. A friss húsok csomagolásának új rendszere pedig garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget.
Az iparcikkek területén a legnagyobb területi és választékbeli növekedés a háztartási, irodaszer- és szórakoztatóelektronikai osztályokon látható. Hangsúlyos megjelenést kap még a minőségi magyar termékeket felvonultató Corvinus saját márkás termékcsalád egyre bővülő köre is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >