Meg(sz)épült a szegedi Metro is
Szegeden nyílt meg a Metro Cash & Carry Hungary harmadik átalakított áruháza. A budaörsi és szombathelyi áruház után május 3-tól a csongrádi megyeszékhelyen is kibővített választék és megnövelt eladótér várja a Metro viszonteladó vásárlóit.
Az élelmiszerek terén a legnagyobb változások a zöldség-gyümölcs, a hús- és a borosztályon találhatók. Utóbbin belül is szembeötlő a tokaji borok termékskálájának sokszínűsége. A friss húsok csomagolásának új rendszere pedig garantálja a termékek frissességét és a minőség megőrzését, növelve ezzel a vásárlók biztonságát és a nyomon követhetőséget.
Az iparcikkek területén a legnagyobb területi és választékbeli növekedés a háztartási, irodaszer- és szórakoztatóelektronikai osztályokon látható. Hangsúlyos megjelenést kap még a minőségi magyar termékeket felvonultató Corvinus saját márkás termékcsalád egyre bővülő köre is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >