Megszabadul egy sor zsugorfóliától a Tesco
Nem csomagolja többé zsugorfóliába a Tesco a multipackes babokat, leveseket és tonhalat.
A cég szerint a vásárlóknak nem kell attól tartaniuk, hogy ezentúl többet fizetnek majd ezekért a termékekért, csak mert nem többdarabos csomagban lesznek kaphatóak: a Tesco úgy hidalja át a változást, hogy az egyesével kapható konzervekre állandó akciót ír ki, azaz, ha a vásárlók több darabot vesznek, akkor olcsóbban kapják a terméket.
A cég számos saját márkás termékről is eltávolítja a zsugorcsomagolást, többek közt olyan árukról, mint a Heinz, a Green Giant, vagy a John West and Princes.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >