Megszabadul egy sor zsugorfóliától a Tesco
Nem csomagolja többé zsugorfóliába a Tesco a multipackes babokat, leveseket és tonhalat.
A cég szerint a vásárlóknak nem kell attól tartaniuk, hogy ezentúl többet fizetnek majd ezekért a termékekért, csak mert nem többdarabos csomagban lesznek kaphatóak: a Tesco úgy hidalja át a változást, hogy az egyesével kapható konzervekre állandó akciót ír ki, azaz, ha a vásárlók több darabot vesznek, akkor olcsóbban kapják a terméket.
A cég számos saját márkás termékről is eltávolítja a zsugorcsomagolást, többek közt olyan árukról, mint a Heinz, a Green Giant, vagy a John West and Princes.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >