Megszabadul egy sor zsugorfóliától a Tesco
Nem csomagolja többé zsugorfóliába a Tesco a multipackes babokat, leveseket és tonhalat.
A cég szerint a vásárlóknak nem kell attól tartaniuk, hogy ezentúl többet fizetnek majd ezekért a termékekért, csak mert nem többdarabos csomagban lesznek kaphatóak: a Tesco úgy hidalja át a változást, hogy az egyesével kapható konzervekre állandó akciót ír ki, azaz, ha a vásárlók több darabot vesznek, akkor olcsóbban kapják a terméket.
A cég számos saját márkás termékről is eltávolítja a zsugorcsomagolást, többek közt olyan árukról, mint a Heinz, a Green Giant, vagy a John West and Princes.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >