Megszabadul a műanyagtól a Huggies
A következő öt éven belül, a Huggies nedves törlőkendőinek csomagolásából teljesen eltűnnek a környezetet terhelő műanyagok – írja az Independent nyomán az origo.
A bébi- és gyermekápolási termékeket gyártó vállalat magát a vezető babatörlőkendő márkaként határozza meg, és bejelentésében azt állítja, a változtatással a következő években 1600 tonna műanyaghulladéktól szabadítja meg, igaz, egyelőre csak a brit kiskereskedelmet. A cég azt is közölte, átalakítja a csomagolási logikáját is, és a több csomagból álló úgynevezett multipack-okról szintén eltávolítja a külső, műanyagból készült ragasztószalagokat és hasonló anyagokat.
A cégnél elmondták: piackutatási eredményeik szerint a kisgyerekes anyukák számára fontos a környezettudatos magatartás, ugyanakkor nem szeretnének lemondani a törlőkendők jelentette kényelemről sem.
A Huggies megrendelésére készült felmérés szerint a brit szülők 85 százaléka, naponta átlagosan 24 darab törlőkendőt használ el.
Ez egy évre vetítve, 8760-at jelent. Más számítások szerint ez Angliában évi 14,8 milliárd darab törlőkendő felhasználását jelenti.
A termékcsoportra tehát óriási igény van.
A vállalat azt is közölte, fenntarthatósági lépéseik okán, már sikerült 50 százalékkal csökkenteniük a törlőkendők gyártása során felhasznált műanyag mennyiségét. Ezzel közlésük szerint már 2019 végéig 50 tonna műanyagot takarítottak meg.
A cégnél azt is bejelentették, hogy – együttműködve környezetvédelmi és fenntarthatósági kezdeményezésekkel és szervezetekkel – öt éven belül szeretnék elérni azt, hogy termékeik csomagolása teljes egészében újrahasznosítható anyagokból álljon. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Exportpiacra alapozott bővülést tervez az SZ. Variáns
Exportpiacra alapozott bővülést tervez a prémium csomagolóeszközöket gyártó debreceni Sz.…
Tovább olvasom >Fokozatos átállás: új EU-s rendelet alakítja át a csomagolási piacot
Az Európai Unió új csomagolási rendelete alapjaiban változtatja meg a…
Tovább olvasom >Nem a méret számít, hanem a partnerség: a Dunapacknál a kis ügyfelekre is nagy figyelem jut
Interjú Szőnyi Zoltánnal, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatójával A csomagolóiparban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >