Megrökönyödést keltő könyvcímek miatt kér bocsánatot a Tesco és az Asda
Az áruházláncok gyermekek által is könnyen elérhető on-line felületeiken olyan könyveket és CD-ket kínáltak melyek címében obszcén szavak szerepeltek.
A The Mail on Sunday összeállítása
sűrű bocsánatkérésre kényszerítette
a két áruházláncot, melyek szóvivőiken
keresztül siettek közölni, hogy üzleteikben ilyen
típusú könyveket nem árulnak, ezek
kizárólag az interneten voltak elérhetők. Az
ügy kipattanása után az Asda azonnal eltávolította
a műveket a webáruházból. A Tesco pedig arra
hivatkozott, hogy meghibásodott az a szűrő, melynek meg
kellett volna akadályoznia, hogy az ilyen tartalmak
kikerüljenek a főoldalra.
Az eset politikai viharokat is kavart
néhány képviselő kampányt indított
azért, hogy törvény akadályozza meg az
ilyen tartalmak korlátlan elérését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Öt markáns trend alakítja a globális üzleti szolgáltatóközpontok jövőjét
A világ vezető üzleti szolgáltató vállalatai átfogó digitális stratégiákkal, generatív…
Tovább olvasom >Kék bolygó: az élelmiszerhulladékot már rövid távon is hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány alapanyagként
Az élelmiszerhulladékot már rövid távon hasznosítani kellene biogázként vagy takarmány…
Tovább olvasom >Túl sok az ipari kémia a tányéron: az ultrafeldolgozott élelmiszerek terjedése már az uniós szabályozók figyelmét is felkeltette
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek (UPF – ultra-processed foods) aránya drasztikusan megnőtt…
Tovább olvasom >