Megrökönyödést keltő könyvcímek miatt kér bocsánatot a Tesco és az Asda
Az áruházláncok gyermekek által is könnyen elérhető on-line felületeiken olyan könyveket és CD-ket kínáltak melyek címében obszcén szavak szerepeltek.
A The Mail on Sunday összeállítása
sűrű bocsánatkérésre kényszerítette
a két áruházláncot, melyek szóvivőiken
keresztül siettek közölni, hogy üzleteikben ilyen
típusú könyveket nem árulnak, ezek
kizárólag az interneten voltak elérhetők. Az
ügy kipattanása után az Asda azonnal eltávolította
a műveket a webáruházból. A Tesco pedig arra
hivatkozott, hogy meghibásodott az a szűrő, melynek meg
kellett volna akadályoznia, hogy az ilyen tartalmak
kikerüljenek a főoldalra.
Az eset politikai viharokat is kavart
néhány képviselő kampányt indított
azért, hogy törvény akadályozza meg az
ilyen tartalmak korlátlan elérését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A kormány kompenzációval segíti a sertéstartó gazdákat
Az Employer Branding ma már nem csupán HR-eszköz, hanem stratégiai…
Tovább olvasom >Új környezetvédelmi bírságok: a cégeknek mostantól mélyebben a zsebükbe kell nyúlniuk
Egy különleges alkalomból szervezetett partnertalálkozót a Hungaria, az eseménnyel az…
Tovább olvasom >Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >