Megrökönyödést keltő könyvcímek miatt kér bocsánatot a Tesco és az Asda
Az áruházláncok gyermekek által is könnyen elérhető on-line felületeiken olyan könyveket és CD-ket kínáltak melyek címében obszcén szavak szerepeltek.
A The Mail on Sunday összeállítása
sűrű bocsánatkérésre kényszerítette
a két áruházláncot, melyek szóvivőiken
keresztül siettek közölni, hogy üzleteikben ilyen
típusú könyveket nem árulnak, ezek
kizárólag az interneten voltak elérhetők. Az
ügy kipattanása után az Asda azonnal eltávolította
a műveket a webáruházból. A Tesco pedig arra
hivatkozott, hogy meghibásodott az a szűrő, melynek meg
kellett volna akadályoznia, hogy az ilyen tartalmak
kikerüljenek a főoldalra.
Az eset politikai viharokat is kavart
néhány képviselő kampányt indított
azért, hogy törvény akadályozza meg az
ilyen tartalmak korlátlan elérését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >