Megrendezték a SPAR első Uzsinapját
Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészítésen keresztül hozzák közelebb gyermekeikhez az egészséges táplálkozás alapjait. A SPAR elkötelezett az egészséges alternatívák bemutatásában, így a hozzáadott értékkel bíró saját márkás termékeiben az idei évben 50 tonnával csökkentette a cukortartalmat.
Bár a közétkeztetéssel foglalkozó cégek évről-évre igyekeznek egyre kisebb mértékben cukrot és sót adni a menza menükhöz, de egyre aggasztóbb méreteket ölt az a jelenség, hogy a szülők a gyerekekre, valamint az iskolai büfék kínálatára bízzák a tízóraik és uzsonnák sorsát. Ezt a problémát felismerve az üzletlánc pályázatot írt ki, amelyben azokat az egészségtudatos szülőket kereste, akik minél kreatívabban tudják megvalósítani csemetéjük uzsonnáját, ami után a kicsik szívesebben megeszik a gyermekek által nem annyira kedvelt zöldségeket és különböző egészséges, tápanyagban gazdag ételeket is. A feladat egy ideális uzsonna elkészítése volt, az ezekről készült fotókat a közösségi médiafelületre kellett feltölteni. A versenyzőknek egy hónapjuk volt a nevezésre. A pályázók közül szakmai zsűri választotta ki a 12 legjobbat, akik egy látványos versenyen mutathatták be, hogy az esztétikum mellett komoly dietetikai tudással is rendelkeznek. Az Uzsonnakészítő verseny során ugyanis speciális tápanyag-igényű gyerekeknek kellett uzsonnnát és tízórait készíteni, de a döntőben már a glutén- és laktózmentes diéta alapvetéseit is ismerni kellett.
A döntés Ördög Nóra, televíziós műsorvezető, influencer, Végh Tamás, a Hungast chefje, Turcsák Katalin, a SPAR dietetikusa és Nagy Benedek, influencer kezében volt.
A verseny harmadik helyezettje azt mondta: a megmérettetés után még inkább szem előtt tartja majd az egészséges táplálkozást. Az ezüstérmes, Barna Mónika szerint a banános sonkás szendvicse mindent vitt. A dobogó legfelső fokára pedig Debreczeniné Klinkó Réka állhatott. A verseny után azt mondta, nagyon jól érezte magát, és nagyon sokat tanult a többiektől, olyan dolgokat is, amelyeket otthon is kipróbálhat saját gyermekei nagy örömére. A dobogósok SPAR vásárlási utalvánnyal, nagy értékű konyhai robotgépekkel, az első helyezett pedig egy álomkonyhával lett gazdagabb.
A SPAR Uzsidoboz Programja a PlanB Magyarország Kft.-vel együttműködésben valósult meg.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >