Megrendezték a SPAR első Uzsinapját
Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészítésen keresztül hozzák közelebb gyermekeikhez az egészséges táplálkozás alapjait. A SPAR elkötelezett az egészséges alternatívák bemutatásában, így a hozzáadott értékkel bíró saját márkás termékeiben az idei évben 50 tonnával csökkentette a cukortartalmat.
Bár a közétkeztetéssel foglalkozó cégek évről-évre igyekeznek egyre kisebb mértékben cukrot és sót adni a menza menükhöz, de egyre aggasztóbb méreteket ölt az a jelenség, hogy a szülők a gyerekekre, valamint az iskolai büfék kínálatára bízzák a tízóraik és uzsonnák sorsát. Ezt a problémát felismerve az üzletlánc pályázatot írt ki, amelyben azokat az egészségtudatos szülőket kereste, akik minél kreatívabban tudják megvalósítani csemetéjük uzsonnáját, ami után a kicsik szívesebben megeszik a gyermekek által nem annyira kedvelt zöldségeket és különböző egészséges, tápanyagban gazdag ételeket is. A feladat egy ideális uzsonna elkészítése volt, az ezekről készült fotókat a közösségi médiafelületre kellett feltölteni. A versenyzőknek egy hónapjuk volt a nevezésre. A pályázók közül szakmai zsűri választotta ki a 12 legjobbat, akik egy látványos versenyen mutathatták be, hogy az esztétikum mellett komoly dietetikai tudással is rendelkeznek. Az Uzsonnakészítő verseny során ugyanis speciális tápanyag-igényű gyerekeknek kellett uzsonnnát és tízórait készíteni, de a döntőben már a glutén- és laktózmentes diéta alapvetéseit is ismerni kellett.
A döntés Ördög Nóra, televíziós műsorvezető, influencer, Végh Tamás, a Hungast chefje, Turcsák Katalin, a SPAR dietetikusa és Nagy Benedek, influencer kezében volt.
A verseny harmadik helyezettje azt mondta: a megmérettetés után még inkább szem előtt tartja majd az egészséges táplálkozást. Az ezüstérmes, Barna Mónika szerint a banános sonkás szendvicse mindent vitt. A dobogó legfelső fokára pedig Debreczeniné Klinkó Réka állhatott. A verseny után azt mondta, nagyon jól érezte magát, és nagyon sokat tanult a többiektől, olyan dolgokat is, amelyeket otthon is kipróbálhat saját gyermekei nagy örömére. A dobogósok SPAR vásárlási utalvánnyal, nagy értékű konyhai robotgépekkel, az első helyezett pedig egy álomkonyhával lett gazdagabb.
A SPAR Uzsidoboz Programja a PlanB Magyarország Kft.-vel együttműködésben valósult meg.
Kapcsolódó cikkeink
SPAR: 1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolcon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fogyasztóközelben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SPAR: közelebb a Z generációhoz – instant shopping, menő termékek és közösségi élmények
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

