Megrendezték a SPAR első Uzsinapját
Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészítésen keresztül hozzák közelebb gyermekeikhez az egészséges táplálkozás alapjait. A SPAR elkötelezett az egészséges alternatívák bemutatásában, így a hozzáadott értékkel bíró saját márkás termékeiben az idei évben 50 tonnával csökkentette a cukortartalmat.
Bár a közétkeztetéssel foglalkozó cégek évről-évre igyekeznek egyre kisebb mértékben cukrot és sót adni a menza menükhöz, de egyre aggasztóbb méreteket ölt az a jelenség, hogy a szülők a gyerekekre, valamint az iskolai büfék kínálatára bízzák a tízóraik és uzsonnák sorsát. Ezt a problémát felismerve az üzletlánc pályázatot írt ki, amelyben azokat az egészségtudatos szülőket kereste, akik minél kreatívabban tudják megvalósítani csemetéjük uzsonnáját, ami után a kicsik szívesebben megeszik a gyermekek által nem annyira kedvelt zöldségeket és különböző egészséges, tápanyagban gazdag ételeket is. A feladat egy ideális uzsonna elkészítése volt, az ezekről készült fotókat a közösségi médiafelületre kellett feltölteni. A versenyzőknek egy hónapjuk volt a nevezésre. A pályázók közül szakmai zsűri választotta ki a 12 legjobbat, akik egy látványos versenyen mutathatták be, hogy az esztétikum mellett komoly dietetikai tudással is rendelkeznek. Az Uzsonnakészítő verseny során ugyanis speciális tápanyag-igényű gyerekeknek kellett uzsonnnát és tízórait készíteni, de a döntőben már a glutén- és laktózmentes diéta alapvetéseit is ismerni kellett.
A döntés Ördög Nóra, televíziós műsorvezető, influencer, Végh Tamás, a Hungast chefje, Turcsák Katalin, a SPAR dietetikusa és Nagy Benedek, influencer kezében volt.
A verseny harmadik helyezettje azt mondta: a megmérettetés után még inkább szem előtt tartja majd az egészséges táplálkozást. Az ezüstérmes, Barna Mónika szerint a banános sonkás szendvicse mindent vitt. A dobogó legfelső fokára pedig Debreczeniné Klinkó Réka állhatott. A verseny után azt mondta, nagyon jól érezte magát, és nagyon sokat tanult a többiektől, olyan dolgokat is, amelyeket otthon is kipróbálhat saját gyermekei nagy örömére. A dobogósok SPAR vásárlási utalvánnyal, nagy értékű konyhai robotgépekkel, az első helyezett pedig egy álomkonyhával lett gazdagabb.
A SPAR Uzsidoboz Programja a PlanB Magyarország Kft.-vel együttműködésben valósult meg.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >4,8%-kal kevesebb energiafogyasztás, 90% hazai forrás az élelmiszereknél – a SPAR új fenntarthatósági mérlege
A SPAR Magyarország 2024-ben is jelentős előrelépéseket tett a fenntartható…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >