Megnyitotta első üzletét a SPAR International Kazahsztánban
A SPAR International EUROSPAR szupermarkettel lépett piacra Kazahsztánban, Almaty városában.
A márkalicenszt az országban a Skif Trade LLP, egy helyi kereskedelmi vállalat kapta.
A 2.400 négyzetméter alapterületű és mintegy 200 fős stáb által működtett korszerű, egy korábbi kisbolt átépítésével létrejött üzlet a vásárlói igényekre szabott választékot kínál. Az újonnan megnyitott üzletben hentes, pékség és zöldség-gyümölcsrészleg mellett megtalálhatók az elvitelre készült „to go” termékek is, valamint egy központi területen frissen készült pizza, palacsinta, sushi, wok- és tésztaételek is vásárolhatók. Az új üzlet a nemzetközi hálózatból beszerzett sajátmárkás termékeket kínálja a helyi vásárlóknak.
A vásárlási élményt növeli a kilenc hagyományos kassza mellett működő hat önkiszolgáló pénztár is.
A SPAR International marketing- és kommunikációs kampányokkal, a nemzetközi kiskereskedelmi jó gyakorlatokhoz való hozzáféréssel és boltdizájnnal támogatta a helyi fejlesztő csapatot.
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >