Megnyitotta első üzletét a SPAR International Kazahsztánban
A SPAR International EUROSPAR szupermarkettel lépett piacra Kazahsztánban, Almaty városában.
A márkalicenszt az országban a Skif Trade LLP, egy helyi kereskedelmi vállalat kapta.
A 2.400 négyzetméter alapterületű és mintegy 200 fős stáb által működtett korszerű, egy korábbi kisbolt átépítésével létrejött üzlet a vásárlói igényekre szabott választékot kínál. Az újonnan megnyitott üzletben hentes, pékség és zöldség-gyümölcsrészleg mellett megtalálhatók az elvitelre készült „to go” termékek is, valamint egy központi területen frissen készült pizza, palacsinta, sushi, wok- és tésztaételek is vásárolhatók. Az új üzlet a nemzetközi hálózatból beszerzett sajátmárkás termékeket kínálja a helyi vásárlóknak.
A vásárlási élményt növeli a kilenc hagyományos kassza mellett működő hat önkiszolgáló pénztár is.
A SPAR International marketing- és kommunikációs kampányokkal, a nemzetközi kiskereskedelmi jó gyakorlatokhoz való hozzáféréssel és boltdizájnnal támogatta a helyi fejlesztő csapatot.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >Békés vármegyében nyitott üzletet a PENNY
Október 17-én Békés vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >