Megnyitotta első üzletét a SPAR International Kazahsztánban
A SPAR International EUROSPAR szupermarkettel lépett piacra Kazahsztánban, Almaty városában.
A márkalicenszt az országban a Skif Trade LLP, egy helyi kereskedelmi vállalat kapta.
A 2.400 négyzetméter alapterületű és mintegy 200 fős stáb által működtett korszerű, egy korábbi kisbolt átépítésével létrejött üzlet a vásárlói igényekre szabott választékot kínál. Az újonnan megnyitott üzletben hentes, pékség és zöldség-gyümölcsrészleg mellett megtalálhatók az elvitelre készült „to go” termékek is, valamint egy központi területen frissen készült pizza, palacsinta, sushi, wok- és tésztaételek is vásárolhatók. Az új üzlet a nemzetközi hálózatból beszerzett sajátmárkás termékeket kínálja a helyi vásárlóknak.
A vásárlási élményt növeli a kilenc hagyományos kassza mellett működő hat önkiszolgáló pénztár is.
A SPAR International marketing- és kommunikációs kampányokkal, a nemzetközi kiskereskedelmi jó gyakorlatokhoz való hozzáféréssel és boltdizájnnal támogatta a helyi fejlesztő csapatot.
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >