Megnyitotta első TuDay Conad üzletét az olasz Conad üzletlánc
A toszkánai Pistoia városában debütált az olasz Conad üzletlánc új városi formátuma, a TuDay Conad, amely a fogyasztók igényeihez és életstílusához igazodó „dinamikus koncepció” szerint került kialakításra – áll a kiskereskedő közleményében.
A mindennapokra „gyors és hatékony vásárlási élményt” nyújtó új üzletben a kiskereskedő szerint nagy méretű gyümölcs- és zöldség részleg, valamint pékség, csemegebolt és hentes, továbbá helyben készült, fogyasztásra kész termékek választéka várja a vásárlókat.
A 420 négyzetméteres és nyolc önkiszolgáló pénztárral rendelkező szupermarket kínálatában elérhetők a Conad Sapori&Dintorni, a Sapori&Idee és a Verso Natura sajátmárkás termékei, csakúgy, mint gluténmentes, bio- és egészséges termékek választéka.
Az üzleten belüli szolgáltatások között szerepel a számla befizetési lehetőség és a környezetbarát elektromos járművekkel történő házhozszállítás.
Forgalomnövekedés
A Conad tavaly 17 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 6,5%-os növekedést jelent az előző évhez képest – jelentette be a kiskereskedő júliusban. A sajátmárkás termékcsaládok forgalma elérte a 4,8 milliárd eurót (+5,8%), ami a szupermarket-csatorna teljes forgalmának 31%-át teszi ki.
A kiskereskedő 3332 üzlethelyiséggel zárta az évet, emellett 334 koncepcióüzlettel, melyek között vannak gyógyszertárak, optikai üzletek, kisállat-boltok és benzinkutak is.
Kapcsolódó cikkeink
Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >30 millió euró beruházásával bővíti olaszországi tésztagyártását a Barilla
A Barilla 30 millió eurót invesztál a dél-olaszországi Foggia városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >