Megnyitotta első TuDay Conad üzletét az olasz Conad üzletlánc
A toszkánai Pistoia városában debütált az olasz Conad üzletlánc új városi formátuma, a TuDay Conad, amely a fogyasztók igényeihez és életstílusához igazodó „dinamikus koncepció” szerint került kialakításra – áll a kiskereskedő közleményében.
A mindennapokra „gyors és hatékony vásárlási élményt” nyújtó új üzletben a kiskereskedő szerint nagy méretű gyümölcs- és zöldség részleg, valamint pékség, csemegebolt és hentes, továbbá helyben készült, fogyasztásra kész termékek választéka várja a vásárlókat.
A 420 négyzetméteres és nyolc önkiszolgáló pénztárral rendelkező szupermarket kínálatában elérhetők a Conad Sapori&Dintorni, a Sapori&Idee és a Verso Natura sajátmárkás termékei, csakúgy, mint gluténmentes, bio- és egészséges termékek választéka.
Az üzleten belüli szolgáltatások között szerepel a számla befizetési lehetőség és a környezetbarát elektromos járművekkel történő házhozszállítás.
Forgalomnövekedés
A Conad tavaly 17 milliárd eurós forgalmat ért el, ami 6,5%-os növekedést jelent az előző évhez képest – jelentette be a kiskereskedő júliusban. A sajátmárkás termékcsaládok forgalma elérte a 4,8 milliárd eurót (+5,8%), ami a szupermarket-csatorna teljes forgalmának 31%-át teszi ki.
A kiskereskedő 3332 üzlethelyiséggel zárta az évet, emellett 334 koncepcióüzlettel, melyek között vannak gyógyszertárak, optikai üzletek, kisállat-boltok és benzinkutak is.
Kapcsolódó cikkeink
Gyorsult az infláció Olaszországban márciusban
Olaszországban az előzetes becslés alapján közölt 1,3 százalék helyett 1,2…
Tovább olvasom >Tudósok bizonyították be, hogy a jó bor boldogabbá tesz
A jó minőségű bor fogyasztása valóban boldogabbá tesz – állapította…
Tovább olvasom >Öngól a sok önkiszolgáló kassza?
Az önkiszolgáló pénztárgépek elterjedése egyre nagyobb mértékben jár együtt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Veszélyben az idei gyümölcstermés a fagyok miatt
Marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti,…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >