Megnyitotta az egyik legnagyobb hazai üzletét a Rossmann
170 millió forintos beruházás keretében újította meg a Mammut bevásárlóközpontban található üzletét a Rossmann Magyarország. A boltot a legfrissebb német koncepciót követve alakították ki, így az 250 négyzetméterrel bővült, továbbá a magyarországi üzletek közül az egyik legnagyobb extra szortimenttel – köztük a NYX Professional Makeup termékkínálatával és reformélelmiszerek széles választékával – valamint 4 önkiszolgáló kasszával rendelkezik. A bruttó 643 négyzetméternyi alapterületű drogéria a Rossmann egyik legnagyobb hazai üzlete, amelyben a vállalat várakozásai szerint évente akár 500 ezer vásárló is megfordulhat majd.

Akár évi 500 ezer vásárlót is hozhat a II. kerületi drogéria
Immár a negyedik német standard mentén átalakított üzletét nyitotta meg a Rossmann Magyarországon, derült ki a vállalat megnyitó eseményén a Mammut bevásárlóközpontban. A rendezvényen Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója részletesen is elmondta, hogy miért különleges a 170 millió forintos beruházás keretében kialakított II. kerületi, extra választékot kínáló drogéria.
Tágas terek, extra termékkínálat
Az átalakításnak köszönhetően a vállalat új üzlete mintegy 250 négyzetméterrel bővült, így ma már bruttó 643 négyzetméter alapterületen, 40 folyóméternyi új termékválasztékot kínál a vásárlóknak.
A megújult boltot a tágas terek jellemzik: a zavartalan be- és kijutás érdekében két nagy bejáratot is kialakítottak, és a vásárlói terek megtervezésekor is a kényelmes válogatás volt a legfőbb szempont, így a boltban akár egyszerre 100 ember is akadálytalanul vásárolhat.
A nagy területből adódóan a drogéria extra választékkal rendelkezik: többek között számos magyar bőrápolási márka, a NYX Professional Makeup teljes kínálata, valamint a Nora Beauty, a Body+me, a Revuele és a Sophie Michelle termékei is elérhetők, akárcsak a Rossmann saját márkái, például az Isana. Mindemellett a drogériában a vállalat nagy népszerűségnek örvendő reformélelmiszerei és díjnyertes termékei is megtalálhatók. A saját márkáival a vállalat most egy jó célt is szolgál: az új üzlet megnyitása alkalmából 500 ezer forint értékben adományozott termékeket a Tündérpakk alapítványnak.
Jövőbemutató megoldás
„Az egyik vezető drogérialáncként fontosnak tartjuk, hogy lépést tartsunk az aktuális digitális megoldásokkal, ezért ez az első üzletünk, ahol egy jelentős újítás, egy LED-tévé fogadja a vásárlókat a kirakatban. Úgy gondolom, hogy a jövőbemutató technológiák alkalmazása, így például a különböző digitális kihelyezések is, meghatározók lehetnek a vásárlói élmény kialakításában, így más üzleteinkben is találkozhatnak majd hasonló megoldásokkal a vásárlóink”
– mondta el az ügyvezető.
Németh Kornél hozzátette, hogy az új üzletben 3 Cewe fotó- és matricanyomtató automatát is kialakítottak, amelynek köszönhetően a hagyományos 10×15-ös képek mellett nagyobb, 13×18-as és 20×30-as posztereket, illetve különböző formájú matricákat is lehet nyomtatni. Mindemellett a drogériában a Rossmann idén januárban bevezetett zöld innovációja, a Respray automata is elérhető lesz, így a vásárlók újratölthető deospray technológiával hosszabbíthatják meg a termékek életét.
Nagy igény az önkiszolgálásra
Németh Kornél szerint korábban nem volt egyértelmű a számukra, hogy mekkora igény van a drogériaszektorban az önkiszolgáló kasszákra, de az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján határozottan úgy látják, hogy a vásárlók szeretik és keresik is ezt a lehetőséget. Ezért az új üzlet tervezése és megújítása során különösen figyeltek erre is, és négy önkiszolgáló kasszát is kialakítottak a vásárlóknak.
Hozzátette, hogy a Mammutban megtalálható Rossmann-üzlettel együtt már országszerte 98 üzletükben érhetők el az önkiszolgáló kasszák, ami a drogérialánc teljes hazai jelenlétét tekintve a boltok 41 százalékát jelenti.
Folyamatos fejlesztések idén is
A Rossmann Mammutban található üzletével együtt immár közel 240 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet a vállalat, amelyekben összesen 14 000 termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2500 saját márkás terméket.
A vállalat továbbá az elmúlt időszakban jelentős fejlesztéseket végzett a KÖKI-ben, a Debrecen Fórumban és a Siófokon megtalálható üzleteikben, illetve egy teljesen új drogériát is nyitott a Lurdy Házban. Idén pedig a cég 10 új üzletet tervez nyitni, valamint 12 további üzletben jelentős bővítésre készül.
Az üzletek nagyszabású felújításán túl a Rossmann idei tervei között szerepel egy új telefonos applikáció kialakítása, új ajándékkártyák bevezetése, valamint számos, a bolti dolgozók hatékonyabb munkaját segítő fejlesztés is.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >