Megnyitott az első shop-in-shop koncepciós Rossmann a Tescóban
Megnyitotta első shop-in-shop boltját a Rossmann a Fogarasi úti Tesco áruházban, újabb mérföldkövet érve el ezzel az üzleti terjeszkedés terén. Az új koncepciótól azt várják, hogy a vásárlók még könnyebben elérhessék a drogérialánc üzleteit. A jövőben több hasonló bolt nyitását tervezik vidéken is.

Új drogéria várja a XIV. kerületi lakosokat a Fogarasi úti Tescoban
Újabb jelentős lépést tett bolthálózatának fejlesztése terén a Rossmann: megnyitott az első shop-in-shop koncepciós üzletük a Fogarasi úti Tesco áruházban. Az új koncepció lényege, hogy az így megvalósított üzletek nem a külső üzletsoron helyezkednek el, hanem a Tesco kihasználatlan belső tereiben kapnak helyet.
A Fogarasi úti az egyik legsikeresebben működő áruház a Tesco láncnál, így a Rossmann és a Tesco együttműködése új lehetőségeket és izgalmas perspektívákat kínál mindkét vállalat számára. Az új shop-in-shop Rossmann üzlet a drogérialánc első ilyen jellegű boltja, azonban a tervek szerint további üzletek követik majd az új koncepciót, hogy még több vásárló számára váljon elérhetővé a Rossmann kiváló termékkínálata.
Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezetője, az új üzlet megnyitása kapcsán elmondta:
„Nagy örömünkre szolgál, hogy végre megnyithattuk első shop-in-shop üzletünket Budapesten, különösen, hogy mindez a Fogarasi úti Tesco áruházban valósult meg. A XIV. kerületben már régóta szerettünk volna egy, a kerületi lakosok számára könnyen megközelíthető boltot nyitni, és ez most végre valóra vált. Reméljük, hogy további hasonló üzletnyitásainkkal is olyan vásárlókhoz jutunk majd el, akik számára korábban talán nem voltak olyan könnyen elérhetők a Rossmann drogériák. A Fogarasi úti üzlet a 324. számú boltunk, ezzel összesen 240 darab üzlettel rendelkezünk országosan. Az új nyitásokat és a már meglévő üzletek átépítését is beleértve az idei évben még legalább 10 üzlet nyitását tervezzük többek között Tiszakécskén, Szekszárdon, Fóton, Téten és Budapesten”.
Az új Fogarasi úti üzlet 15%-os nyitási akcióval várja a vásárlókat egészen augusztus 4-ig.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre nagyobb a német fogyasztók hazai élelmiszerekbe vetett bizalma
A német fogyasztók 89%-a biztonságosnak vagy nagyon biztonságosnak tartja az…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >7 millió dollárt invesztál a Nestlé a gabonapehely-gyártásba Zimbabwéban
7 millió dolláros beruházással bővítette a Nestlé reggelizőpehely-gyárát a zimbabwei…
Tovább olvasom >