Megnyitott a Vitamin Szalon franchise első budapesti üzlete
A Vitamin Szalon franchise első budapesti üzletét április 22-én avatták fel Campona Bevásárlóközpontban. Tavaly márciusban nyílt meg Szegeden az első Vitamin Szalon, mely azt azt igényt volt hivatott kiszolgálni, hogy a termelők közvetlenül elérhessék a vásárlókat. A második bolt szeptemberben már franchise rendszerben nyílt meg ugyancsak Szegeden.
A budapesti üzlet ünnepélyes megnyitóján Rácz József, a Kert-Ész Klub elnöke, a Vitamin Szalon franchise ötletgazdája elmondta, hogy a sorrendben harmadik, ám első fővárosi üzletet – a tervek szerint – idén még négy üzlet megnyitója fogja követni Budapesten:
„Újszerű, innovatív üzleteink a legmodernebb igényeket szolgálják ki. Célunk, hogy a magyar termelők közvetlen, bizalomra épülő kapcsolatot építhessenek ki a vásárlókkal. Ezért is látható a termelők fotója a kiváló minőségű termékeik mellett.”
Rr. Feldman Zsolt, agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár hozzátette:
„Hatalmas potenciál van a zöldség-gyümölcs ágazatban, ezért a kormányzat is minden segítséget meg kíván adni a magyar termelők helyzetbe hozásához.”
Budafok-Tétény polgármestere, Karsay Ferenc is üdvözölte a kezdeményezést, és felhívta a üzletlánc képviselői figyelmét arra, hogy Budafok-Tétény gombatermelésről nevezetes, ha esetleg további partnereket keresnek.
A Magyar Franchise Szövetség elnöke dr. Mandel Katalin kiemelte, hogy koncepció egyedülálló hazánkban, ugyanis ez az első, kifejettem zöldség-gyümölcs területre fókuszáló franchise rendszerű hálózat.
Molnár Judit franchise partner elmondta, hogy a Camponaban nyílt üzlet mellett májusban egy Vitamin Koktél pultot is felállítanak:
„Ez lesz az első olyan gyümölcskoktél pult az országban, melyet közvetlenül a Vitamin Szalon termékeivel fogunk napi szinten ellátni friss gyümölcsökkel. Ezzel az innovációval is egy új területet szeretnénk nyitni a jó minőségű hazai termékek előtt.”
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Franchise Szövetség: Nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon
A gazdasági bizonytalanság hatására nő a franchise-vállalkozások népszerűsége Magyarországon. A…
Tovább olvasom >35 új Charter üzletet nyit a Consum 2025-ben
A spanyol Consum fogyasztói szövetkezet tovább bővíti Charter franchise hálózatát,…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >