Megnyitott a Vitamin Szalon franchise első budapesti üzlete
A Vitamin Szalon franchise első budapesti üzletét április 22-én avatták fel Campona Bevásárlóközpontban. Tavaly márciusban nyílt meg Szegeden az első Vitamin Szalon, mely azt azt igényt volt hivatott kiszolgálni, hogy a termelők közvetlenül elérhessék a vásárlókat. A második bolt szeptemberben már franchise rendszerben nyílt meg ugyancsak Szegeden.
A budapesti üzlet ünnepélyes megnyitóján Rácz József, a Kert-Ész Klub elnöke, a Vitamin Szalon franchise ötletgazdája elmondta, hogy a sorrendben harmadik, ám első fővárosi üzletet – a tervek szerint – idén még négy üzlet megnyitója fogja követni Budapesten:
„Újszerű, innovatív üzleteink a legmodernebb igényeket szolgálják ki. Célunk, hogy a magyar termelők közvetlen, bizalomra épülő kapcsolatot építhessenek ki a vásárlókkal. Ezért is látható a termelők fotója a kiváló minőségű termékeik mellett.”
Rr. Feldman Zsolt, agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár hozzátette:
„Hatalmas potenciál van a zöldség-gyümölcs ágazatban, ezért a kormányzat is minden segítséget meg kíván adni a magyar termelők helyzetbe hozásához.”
Budafok-Tétény polgármestere, Karsay Ferenc is üdvözölte a kezdeményezést, és felhívta a üzletlánc képviselői figyelmét arra, hogy Budafok-Tétény gombatermelésről nevezetes, ha esetleg további partnereket keresnek.
A Magyar Franchise Szövetség elnöke dr. Mandel Katalin kiemelte, hogy koncepció egyedülálló hazánkban, ugyanis ez az első, kifejettem zöldség-gyümölcs területre fókuszáló franchise rendszerű hálózat.
Molnár Judit franchise partner elmondta, hogy a Camponaban nyílt üzlet mellett májusban egy Vitamin Koktél pultot is felállítanak:
„Ez lesz az első olyan gyümölcskoktél pult az országban, melyet közvetlenül a Vitamin Szalon termékeivel fogunk napi szinten ellátni friss gyümölcsökkel. Ezzel az innovációval is egy új területet szeretnénk nyitni a jó minőségű hazai termékek előtt.”
Kapcsolódó cikkeink
Elfogadták a plázastopot: új engedély kell a nagyobb kereskedelmi üzletek működtetéséhez
Augusztus 18-án a Magyar Közlönyben megjelent az úgynevezett „plázastopról” szóló…
Tovább olvasom >Primark: továbbra is nagy az érdeklődés, de új üzletnyitásról nincs döntés
Tavaly májusban óriási érdeklődés mellett nyitotta meg első magyarországi üzletét…
Tovább olvasom >Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárlók bevonásával készült az ALDI Kasszasztori reklámkampányának folytatása
Újabb részekkel folytatódik az ALDI Kasszasztori reklámkampánya. A 2021-ben indult…
Tovább olvasom >Végleg bezárta magyarországi üzleteit az eMag – az online piactérre összpontosít a cég
Augusztus 22-én lehúzta a rolót az eMag utolsó magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Több mint 80 ezer gyermek jut ingyenes tanszercsomaghoz a kormány támogatásával
A 2025/2026-os tanév kezdetére a kormány támogatásával 81 ezer diák…
Tovább olvasom >