Megnyitott a Biofach
Európa legnagyobb bio szakvásárának ad otthont Nürnberg a következő napokban. A 2024. február 13-16. között zajló eseményen szigorú kritérium, hogy a kiállított termékeknek kizárólag ökológiai gazdálkodásból, vagy ökológiai állattenyésztésből kell származniuk. A Biofach kiállítást a világ vezető bio szakvásárának tartják, hiszen több, mint 35.000 szakmai látogatót vonz és mintegy 117 konferenciát tartanak az esemény alatt.
A megjelenés a bioszektorban résztvevő magyar cégek számára is óriási lehetőség, hiszen kitűnő terepe az újdonságok, az innovatív élelmiszerek vagy kozmetikumok bemutatásának. Az Agrármarketing Centrum rendszeres szereplője a kiállításnak, ezúttal egy 116 négyzetméteres standon 12 vállalkozás kínálja termékeit és szolgáltatásait a szakmai látogatóknak. A magyar standon többek között bio zöldségeket és gyümölcsöket, ivóleveket, szárított fűszereket, bio gluténmentes termékeket, hidegen sajtolt olajokat ajánlanak a potenciális beszerzők figyelmébe, de olyan különlegességek is megtalálhatóak az élelmiszereken túl most először, mint a bio takarmánykeverékek, vagy az organikus állatgyógyászati készítmények.
Az Agrármarketing Centrum élelmiszer exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is megjelenik a kiállításon, ahol folyamatosan regisztrálják a lehetséges külföldi beszerzőket a Hungarian Food Business Catalogue elnevezésű digitális platformra. Az online adatbázis elsődleges célja, hogy összehozza az exportra lépni kívánó magyar vállalkozásokat külföldi disztribútorokkal. A katalógusba jelenleg már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékkel, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) regisztrált.
Kapcsolódó cikkeink
Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >