Megnyitott a Biofach
Európa legnagyobb bio szakvásárának ad otthont Nürnberg a következő napokban. A 2024. február 13-16. között zajló eseményen szigorú kritérium, hogy a kiállított termékeknek kizárólag ökológiai gazdálkodásból, vagy ökológiai állattenyésztésből kell származniuk. A Biofach kiállítást a világ vezető bio szakvásárának tartják, hiszen több, mint 35.000 szakmai látogatót vonz és mintegy 117 konferenciát tartanak az esemény alatt.

A bioélelmiszerek mellett organikus állatgyógyászati termékek, és bio takarmányok is szerepelnek a magyar kiállítók kínálatában
A megjelenés a bioszektorban résztvevő magyar cégek számára is óriási lehetőség, hiszen kitűnő terepe az újdonságok, az innovatív élelmiszerek vagy kozmetikumok bemutatásának. Az Agrármarketing Centrum rendszeres szereplője a kiállításnak, ezúttal egy 116 négyzetméteres standon 12 vállalkozás kínálja termékeit és szolgáltatásait a szakmai látogatóknak. A magyar standon többek között bio zöldségeket és gyümölcsöket, ivóleveket, szárított fűszereket, bio gluténmentes termékeket, hidegen sajtolt olajokat ajánlanak a potenciális beszerzők figyelmébe, de olyan különlegességek is megtalálhatóak az élelmiszereken túl most először, mint a bio takarmánykeverékek, vagy az organikus állatgyógyászati készítmények.
Az Agrármarketing Centrum élelmiszer exportfejlesztési üzletága, a Hungarian Food Business Program is megjelenik a kiállításon, ahol folyamatosan regisztrálják a lehetséges külföldi beszerzőket a Hungarian Food Business Catalogue elnevezésű digitális platformra. Az online adatbázis elsődleges célja, hogy összehozza az exportra lépni kívánó magyar vállalkozásokat külföldi disztribútorokkal. A katalógusba jelenleg már 219 magyar élelmiszeripari gyártócég több mint kétezer termékkel, 364 külföldi beszerző vállalat és további 129 egyéb felhasználó (jellemzően nagykövetség, főkonzulátus, szakmai szervezet) regisztrált.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordszámú résztvevő a prágai üzleti fórumon
Rekordszámú résztvevővel zajlott a Hungarian Food Business Program legutóbbi üzletember-találkozója:…
Tovább olvasom >A Hungarian Food Business Program 25. eseményén 24 magyar gyártó mutatkozott be Prágában
Rekordszámú résztvevővel zajlott le a Hungarian Food Business Program jubileumi,…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >