Megnyitja első pop-up boltját a Müller Londonban
Saját maguk állíthatják össze a vásárlók, mi kerüljön a joghurtba abban a pop-up üzletben, amit a Müller nyitott Londonban.
A vevő három alapíz (Müller Corner, Müller Corner Plain és Müllerlight Greek Style Natural) közül választhatnak, és különböző gyümölcsökkel, magokkal és egyéb finomságokkal díszíthetik a joghurtot.
Kapcsolódó cikkeink
A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált…
Tovább olvasom >Jön az Amazon majdnem robot üzlete
Pár napja megnyitotta első európai szupermarketjét az Amazon. London egyik…
Tovább olvasom >Váljék egészségünkre!
Kényeztetés és egészség – e két vásárlói motivációból jelenleg inkább…
Tovább olvasom >További cikkeink
FIGYELEM! ILYEN MÉG NEM VOLT! A Trade Marketing Klub ÁPRILISI ÜLÉSE TÉRTÉSMENTES!
Az egy éve tartó pandémiás helyzetben szeretnénk kedvet csinálni, kedveskedni…
Tovább olvasom >Lesújtóan hat a járvány a munkavállalók hangulatára: a járvány után robbanhat a fluktuáció
Nagyot fordult a munka világa az elmúlt egy évben: miközben…
Tovább olvasom >Hogyan lehet és kell egy márkának járványválságban kommunikálnia? Videókonferencia indul
Időpont: 2021. április 8. csütörtök, 9.00–15.10 Helyszín: Zoom videókonferencia Kedvezményes…
Tovább olvasom >