Megnyitja első pop-up boltját a Müller Londonban
Saját maguk állíthatják össze a vásárlók, mi kerüljön a joghurtba abban a pop-up üzletben, amit a Müller nyitott Londonban.
A vevő három alapíz (Müller Corner, Müller Corner Plain és Müllerlight Greek Style Natural) közül választhatnak, és különböző gyümölcsökkel, magokkal és egyéb finomságokkal díszíthetik a joghurtot.
Kapcsolódó cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NKFH: francia poharas joghurtot hívtak vissza a forgalomból törött üveg miatt
Törött üvegdarab fordulhat elő a Beillevaire márkájú francia „hagyományos” vagy…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >