Megnyitja első pop-up boltját a Müller Londonban
Saját maguk állíthatják össze a vásárlók, mi kerüljön a joghurtba abban a pop-up üzletben, amit a Müller nyitott Londonban.
A vevő három alapíz (Müller Corner, Müller Corner Plain és Müllerlight Greek Style Natural) közül választhatnak, és különböző gyümölcsökkel, magokkal és egyéb finomságokkal díszíthetik a joghurtot.
Kapcsolódó cikkeink
1,2 milliárd dollárból épít új tejipari üzemet New York-ban a Chobani
Az amerikai görögjoghurt-óriás, a Chobani bejelentette, hogy 1,2 milliárd dollárt…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Bővíti svájci üzlethálózatát a Müller
A Müller 28,3 millió eurót invesztál svájci terjeszkedésébe, amelynek során…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Több mint szállítmányozás – A logisztika határai és lehetőségei a Magyar Szállítmányozók Napján
„Meg kell érteni a jelent, és gondolkodni kell a jövőről.”…
Tovább olvasom >Történelmi utazás a magyar bor nyomában – Egerben folytatódik a Rubicon és az MKIK előadássorozata
Május 15-én Egerben folytatódik a Rubicon Intézet és a Magyar…
Tovább olvasom >